• 1
  • 2
2008-04-16, 00:37
Medlem
eratocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
säg att du har haft stora problem med ditt "drogmissbruk". ett missbruk du hamnade i efter att du varit med om en hel del tuff skit i livets hårda skola. du har sett polare blivit uppfläkta mitt framför dig, du har varit med om OD:s, sorg värre än den värsta emo:sens, du har helt enkelt varit i ett helvete.

MEN, du skäms över dig själv och det syndarliv du lever. alltså lovar du att från och med nu ge upp alla droger! allt för din nya tjej och hennes familj. be om ursäkt och lova att du gärna gör piss/blodprov regelbundet och att du kan visa familjen resultaten.

då blir du plötsligt en riktig bad boy som kan ändra hela sin livsstil och till och med bryta sitt beroende för tjejens skull! frågar du mig är det som att göra guld utav sten!

eller så skiter du i allt och börjar knarka istället.

Det där var nog det sämsta jag hört.
Citera
2008-04-16, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Ring till pappan(han har makten i huset) och be om ursäkt för ditt patetiska skämt och bjud sedan över gubben på middag och pokerkväll och tackar han NEJ så be han dra åt helvete. Accepterar han inte ett dåligt skämt och en ursäkt samt middag och pokerkväll utan alkohol och kokain så är det inte mycket att ha som svärfar.

Hahaha

Jag är väluppfostrad men inte ens jag skulle gå så där långt. Känns överdrivet, om du nu menar allvar förstås.

TS: Du behöver inte göra så mycket. Säg till din flicka att hälsa hennes far att det var ett skämt. Kan han inte släppa det så är det bara löjligt.
Citera
2008-04-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eratoc
Det där var nog det sämsta jag hört.

det skulle ju kunna funka!
Citera
2008-04-16, 15:37
Medlem
Monikas avatar
Strunta i det, tycker inte det är ditt ansvar. Din tjej får väl förklara att du skämtade.
Citera
2008-04-16, 15:46
Bannlyst
Jag skulle skitit i vad han tycker. Din flickvän är ju för fan 20, hon tar ansvar för sitt eget liv.

Sålänge hon vet att du inte är en knarkare så är ju allt väl. Sen vad nån gammal gubbe tycker är skit samma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in