Citat:
Ursprungligen postat av LasersPekfinger
Haha, det här var ju grymt intressant. har ju i princip bara läst skit om det här, men man kanske ska ta monsterdoser för att få kul upplevelser? :P
Om jag någonsin beställer från SD så beställer jag ett gram och testar med. För vetenskapens skull, givetvis.
Nja, monsterdoser är väl inte att rekommendera :P En polare till mig ville bli ordentligt svängd en kväll när han inte hade några E, så jag blandade upp mellan 150 och 200mg i vatten och gav honom, varpå jag gick på toaletten.
När jag kommer tillbaka sitter han där med ett nöjt flin över hela ansiktet och sa att han spetsade sin drink lite till. Efter en snabb höftning av påsens tidigare innehåll (och det faktum att den var helt slut när jag kom tillbaka) insåg jag att killen fått i sig nånstans mellan 400-500mg.
Sen var jag tvungen att dra från lägenheten, men mitt smått ilskna kk som jag lämnade med honom ringde ett flertal gånger och frågade om hans betéende var normalt. Jag svarade helt sonika "Nej" då jag visste att han antagligen uppförde sig väldigt underligt just då.
Han mådde riktigt illa vid uppgången och spydde ett flertal gånger, och resten kommer han inte ihåg. Men han hade inga dagen-efter-symptom
Jag vill påstå att 80-100mg är lagom dos om man ska gå på krogen efter en timme eller så. Om man vill sitta hemma och vakta tavlorna så att dom inte flyger av väggarna samtidigt som täcket roterar hejdlöst i sängen så skulle jag satsa på 200-250mg. mer än så är ganska onödigt då uppgången är allt annat än behaglig! Jag har dock, som jag skrev förut, upptäckt att uppgångssymptomen i mångt och mycket försvinner helt om man grundar på tjack. Värt att tänka på