Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Eftersom hon har någon killes namn på msn så är hon förmodligen en tonåring och då borde TS också vara i den åldern och då kan jag bara säga att tonårskärlek gör ont men det går över. Håller för övrigt med de andra, ta bort henne från din lista du behöver ju inte blocka henne men du slipper bli påminnd om det smärtsamma.
Hah, se på fan. För första gången någonsin, så lockade du fram ett "heh he" hos mig genom ett av dina inlägg..
Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Lägg ut alla nakenbilder du har av henne på Flashback. Du VET att det är det enda som kan döva din smärta.
Oftast är det endast det här som hjälper faktiskt. Du verkar vara en vis människa som varit med ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av bakercrew_baker
Jag dumpade henne då hon gjorde en abort bakom ryggen på mig. Sen fick vi ett återfall jag knullade henne i augusti förra året o smittade med flit henne med klamme för att hon skulle förlora sin kille (jag är genomond ja vet).
Haha fy fan vad bra. Jag vill tro att det är på riktigt. Huruvida du är genomond, genombarnslig eller genomwt behöver vi inte gå in på, men bra var det iaf!
TS: Ja vad ska du göra.. Förutsatt att det inte finns någon chans att det blir ni igen, du vill väl antagligen inte ha någon som fått (troligen enorm FB) dase som inte är din, så är det inte mycket att göra. Ta bort henne från MSN, vem fan vill se hur "Jag hjärta Fredde" förbyts till "Jag hjärta Fredde, Abraham, Nicke, Anders och Thorkel. Gangbang ikväll?"
Förstår hur du reagerat.. Du får helt enkelt vara tacksam för att du lärt dig det här nu, på ett förhållandevis lindrigt vis. Själv lärde man sig för längesedan att avsluta alla former utav E-relationer. Väck med ev. communities, block på MSN, gå ALDRIG in i hennes mail eller liknande (om du nu har möjlighet) osv. Det hela är helt enkelt bara en annan form av att smygtitta in genom hennes fönster när Fräsarfredde är över och svingar kuken.
Mao, det svider, och det är onödig sveda.
Pallevante: The pain.. Fy fan vad jobbigt att bo med skökan ifråga. Hur fick du nys om den nya killen? Inte fan kan hon väl tänka sig att släpa med honom hem..?
Detta suger rejält för dig, men vänta bara till dagen då hon väl ska flytta kommer..