2008-04-16, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LoJ
Loggade in på Msn nyss som jag inte gör allt för ofta. ser att min förra flickvänn mitt livs hittils största kärlek har en annan killes namn efter sitt. Och boom kanon så fick man världens största regn moln över sig och nu mår man skit.

Man lever ju i bubblan och vill ju inte att hon ska träffa någon för man vet då att man kommer få världens vet inte ångest.

Ville skriva av mig men också diskutera om hur andra reagerar i denna situation?

Jag dumpade min brud efter 3 år i april 2007, hon skaffade kille rätt så fort efteråt, men hon e sån parmänniska ser inget syfte med att leva ensam. Jag dumpade henne då hon gjorde en abort bakom ryggen på mig. Sen fick vi ett återfall jag knullade henne i augusti förra året o smittade med flit henne med klamme för att hon skulle förlora sin kille (jag är genomond ja vet).

Asså i din situuation e de ba o acceptera o leva vidare, de e svårt speciellt med den stora kärleken....men erfarenheter ger kunskap. Då mår nog bättre om ngt år eller så
Citera
2008-04-16, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bakercrew_baker
Jag dumpade min brud efter 3 år i april 2007, hon skaffade kille rätt så fort efteråt, men hon e sån parmänniska ser inget syfte med att leva ensam. Jag dumpade henne då hon gjorde en abort bakom ryggen på mig. Sen fick vi ett återfall jag knullade henne i augusti förra året o smittade med flit henne med klamme för att hon skulle förlora sin kille (jag är genomond ja vet).

Asså i din situuation e de ba o acceptera o leva vidare, de e svårt speciellt med den stora kärleken....men erfarenheter ger kunskap. Då mår nog bättre om ngt år eller så

Du är inte genomond, du är barnslig.
Citera
2008-04-16, 11:48
Medlem
MSN, vår tids gissel. Gör som jag och avinstallera det.
Citera
2008-04-16, 11:59
Medlem
Apspektakels avatar
Jadu, visst är det kul när ens hittitls största kärlek hittar någon annan?
Men det är så det är, tjejen kommer med all största säkerhet hitta någon ny innan man själv gör det.

Men det är inte mycket att göra åt det.

Jag reagerade på följande sätt:

1, slå ut tänderna på honom.
2, äeh, jag är iaf snyggare än honom, det har jag fortfarande.
3, äeh jävla slampa, han förtjänar henne.
4, stackars jävla kille.
Citera
2008-04-16, 12:03
Medlem
Vet hur det känns !

Min tjej gjorde slut efter 3 år, och redan en vecka efter det tog slut, så hade hon en ny.

Vi har inte träffats sen dagen det tog slut, och snackar aldrig numera.

Man ville ju iaf vara vänner, efter 3 år lixom, men det gick inte, va alldeles för känsligt för min del, att se henne med en ny kille.

Det man ska göra är att gå vidare, oavsett hur jäkla tungt det är.
Citera
2008-04-16, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elliot
Du är inte genomond, du är barnslig.

Jasså de tycker du att jag genom min handling då hon medvetet dödat mitt potentiella framtida barn inte hade rätt att genomföra vedergällning, hur skulle du reagerat på detta om din flickvän var gravid gör abort utan din vetskap...skulle du bli glad o prisa henne för hennes prestation...

du vet inte vad du snackar om ditt jävla fån ..sug min *** sidledes
Citera
2008-04-16, 13:35
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Jag vet inte om det hjälper dig, men jag kan som tröst meddela att även jag sitter i exakt samma sits.

Och som strössel i mustachen har jag just fått reda på att jag troligen också har klamydia.
Ibland kan livet minsan vara bra retsamt - Men efter regn kommer solsken.
Exakt min sits. Det suger så otroligt överjävligt. Att vara kär är vidrigt, och när man kommer upp lite i åren (vill dock inte fördömma tonårsförälskelser) är det fanimig jävligare. Hon var min bästa vän, och har nu börjat träffa en annan kille. Vi bor tillsammans i någon månad till, och ingen av oss har någon möjlighet att flytta. Hittills har Han inte varit här, utan hon har åkt dit. Kommer den jäven hit blir jag antagligen 19 igen och omvandlar allt på honom till mjukdelar. Ack den jävliga frustrationen. Medan man själv är sur och nonchig puttar man henne bara längre och längre in i hans armar, men vafan ska man göra då?
Citera
2008-04-16, 13:59
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Jasså de tycker du att jag genom min handling då hon medvetet dödat mitt potentiella framtida barn inte hade rätt att genomföra vedergällning, hur skulle du reagerat på detta om din flickvän var gravid gör abort utan din vetskap...skulle du bli glad o prisa henne för hennes prestation...

du vet inte vad du snackar om ditt jävla fån ..sug min *** sidledes

Jag tycker som Elliot, fick förövrigt reda på att min flickvän gjorde abort för flera år sedan då hon och jag bara var kk. Nu ska vi ha barn och när vi satt där på bvc så sa hon att hon inte tyckte jag skulle behöva ha det på samvetet. Vi var ändå inte redo den gången så jag prisade henne för hennes prestation.

Jag vet alltså vad jag snackar om.. Nu är det din tur att snaska på kotten
Citera
2008-04-16, 14:55
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Eftersom hon har någon killes namn på msn så är hon förmodligen en tonåring och då borde TS också vara i den åldern och då kan jag bara säga att tonårskärlek gör ont men det går över. Håller för övrigt med de andra, ta bort henne från din lista du behöver ju inte blocka henne men du slipper bli påminnd om det smärtsamma.

Hah, se på fan. För första gången någonsin, så lockade du fram ett "heh he" hos mig genom ett av dina inlägg..

Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Lägg ut alla nakenbilder du har av henne på Flashback. Du VET att det är det enda som kan döva din smärta.

Oftast är det endast det här som hjälper faktiskt. Du verkar vara en vis människa som varit med ett tag.

Citat:
Jag dumpade henne då hon gjorde en abort bakom ryggen på mig. Sen fick vi ett återfall jag knullade henne i augusti förra året o smittade med flit henne med klamme för att hon skulle förlora sin kille (jag är genomond ja vet).

Haha fy fan vad bra. Jag vill tro att det är på riktigt. Huruvida du är genomond, genombarnslig eller genomwt behöver vi inte gå in på, men bra var det iaf!

TS: Ja vad ska du göra.. Förutsatt att det inte finns någon chans att det blir ni igen, du vill väl antagligen inte ha någon som fått (troligen enorm FB) dase som inte är din, så är det inte mycket att göra. Ta bort henne från MSN, vem fan vill se hur "Jag hjärta Fredde" förbyts till "Jag hjärta Fredde, Abraham, Nicke, Anders och Thorkel. Gangbang ikväll?"

Förstår hur du reagerat.. Du får helt enkelt vara tacksam för att du lärt dig det här nu, på ett förhållandevis lindrigt vis. Själv lärde man sig för längesedan att avsluta alla former utav E-relationer. Väck med ev. communities, block på MSN, gå ALDRIG in i hennes mail eller liknande (om du nu har möjlighet) osv. Det hela är helt enkelt bara en annan form av att smygtitta in genom hennes fönster när Fräsarfredde är över och svingar kuken.

Mao, det svider, och det är onödig sveda.

Pallevante: The pain.. Fy fan vad jobbigt att bo med skökan ifråga. Hur fick du nys om den nya killen? Inte fan kan hon väl tänka sig att släpa med honom hem..?

Detta suger rejält för dig, men vänta bara till dagen då hon väl ska flytta kommer..
Citera
2008-04-16, 15:27
Medlem
pizzadudes avatar
OT: Vad är WT?
Citera
2008-04-16, 15:28
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzadude
OT: Vad är WT?

WhiteTrash.

Kolla på cops kl 19 så kommer du se definitionen av WT.
Citera
2008-04-16, 15:56
Medlem
Rätt intressant att spekulera i varför vissa mår sämre när de får reda på att sitt ex har skaffat ny pojkvän. Är det för att man inte står ut med tanken att hon får stock av en annan kille eller är det att man har förlorat chanser att få tillbaka henne? Om det var kvinnan i fråga som gjorde slut är det rätt självklart att det känns tungt. Förstår dock inte varför vissa killar, som dumpade sin flickvän, mår dåligt över att hon har skaffat ny pojkvän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in