• 2
  • 3
2008-04-22, 22:50
Bannlyst
Hur påfrestande är egentligen med medicinska aborten då, om man nu inte tänker på de psykologiska aspekterna?
Citera
2008-04-22, 23:12
Medlem
Maxieboys avatar
Coolt, du är vän med en mördare. Jag skulle inte ge henne något stöd alls, utan låta henne gå igenom det själv.
Citera
2008-04-23, 12:16
Medlem
goodchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quajj
Mm, gör som du vill då. Vi får väl se vem som får rätt sen

Haha, vem som har rätt sen?
Oh nej, hjälp! tänk om en människa som inte betyder något har åsikter om vad som är rätt och fel för MIG och MITT liv.
Antingen är du Åke Green, eller bara nån jävla tönt som inte vet något om att vara gravid eller hur man tar hand om ett barn.

Aborten gick hur bra som helst btw!
Citera
2008-04-23, 12:24
Medlem
Spinnacers avatar
Hur gick det med den 17åriga bruden i din trapp?
Citera
2008-04-23, 12:25
Medlem
goodchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Hur påfrestande är egentligen med medicinska aborten då, om man nu inte tänker på de psykologiska aspekterna?

Det är ganska individuellt, vissa mår så otroligt dåligt och har så otroligt ont att de får åka in på akuten om inte morfinet, sjukpersonalen senare blir tvungna att injicera, gör saken bättre.
Jag hade en ganska "bra" abort om man jämför med de två andra tjejerna som var där samma dag. En tjej hade så ont att hon nästan skrek.
Citera
2008-04-23, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goodchild
Det är ganska individuellt, vissa mår så otroligt dåligt och har så otroligt ont att de får åka in på akuten om inte morfinet, sjukpersonalen senare blir tvungna att injicera, gör saken bättre.
Jag hade en ganska "bra" abort om man jämför med de två andra tjejerna som var där samma dag. En tjej hade så ont att hon nästan skrek.

Låter värre än jag någonsin hade tänkt mig. I min lilla värld tog man bara ett magiskt piller och sen var det klart. Vilken vecka var hon i?
Citera
2008-04-23, 19:13
Bannlyst
Min erfarenhet är att det Gör ont, men inte outhärdligt eller så till den milda grad att man mår Riktigt dåligt.. Jag tror nog att det är mycket psykiskt isf... Men vi har ju alla olka höga smärt- trösklar och Allting är ju individuellt.
Citera
2008-04-24, 01:03
Medlem
goodchilds avatar
Citat:
Låter värre än jag någonsin hade tänkt mig. I min lilla värld tog man bara ett magiskt piller och sen var det klart.

Måste säga att det jobbigaste för mig psykiskt var nog att köra upp fyra kantiga tabletter så långt man kan upp slidan själv inne på toaletten.
Konstigt kanske men fifan, det var jag inte beredd på.

Citat:
Vilken vecka var hon i?

Jag har ingen aning. Jag trodde jag skulle ha mer ont eftersom jag var i nionde veckan.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in