Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-25, 17:01
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ki-ai
kyd: Så, någon av er som frågade om lotto, trav eller liknande? Om ni inte gjorde det..

Varför?!!

Det var det säkert någon som gjorde. Jag var bara med en kort stund för jag tyckte det var mycket obehagligt och testade bara några självklara frågor för att se om jag fick rätt svar... och det fick jag.

Vem säger att andar kan se rätt lottonummer mm förresten?
Citera
2010-05-25, 17:38
  #14
Medlem
hueys avatar
Själv brukade jag fråga en pendel ja och nej-frågor. Jag höll en pendel (något tungt med ett snöre) ovanför en persons handled sen frågade personen en fråga. När pendeln lyfts roterar den höger för ja och vänster för nej.

Det funkar, den roterar alltid mycket tydligt åt ett håll. Jag började nästan tro på det själv, trots att det var jag som höll i pendeln. Men sen provade jag att bestämma mig för ett svar, och då roterade pendeln alltid åt hållet jag tänkte.

Kontentan är väl att det är lätt att tro på något som är kul att tro på, men det finns inga övernaturligheter.
Citera
2010-09-08, 13:02
  #15
Medlem
NinjaSpys avatar
Så här går det till.

http://www.youtube.com/watch?v=03aeY...eature=related
Citera
2010-09-13, 06:18
  #16
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
*Styr inte glaset själv för att retas.

nähä?! annars flyttar det ju inte på sej begriper du väl
Citera
2010-10-11, 12:39
  #17
Medlem
Drunkpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyd
Glaset åkte så snabbt över bordet att ingen riktigt hann med att hålla fingret på glaset och då och då åkte det helt självt.
Jag har varit med om det också, helt sjukt vad alla runt bordet flippade när detta inträffade
Citera
2010-10-29, 12:38
  #18
Medlem
SoulEaters avatar
är det bäst att göra ett bräde själv och testa, eller går det lika bra med ett man köper??
Citera
2011-03-29, 03:29
  #19
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=2eQZ8...eature=related
Citera
2011-04-02, 03:03
  #20
Medlem
Gör det inte.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback