Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-14, 22:06
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Jaha, då vet vi alltså att man kan använda följande förfarande om man vill ha ihjäl någon:

Lej en person att köra ett tungt fordon, "råka" puta ut personen framför fordonet.

Glöm inte fejkblodet bara. Vill ju inte att det ska se lika dåligt ut som i denna video.
Citera
2023-10-03, 22:01
Medlem
Varför har denna tråd blivit blockerad när man söker på förövarna? Borde verkligen synas på Google. Kan intyga att föräldrarna inte fått några miljoner i alla fall.
Citera
2023-10-04, 09:54
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aniaraone
Varför har denna tråd blivit blockerad när man söker på förövarna? Borde verkligen synas på Google. Kan intyga att föräldrarna inte fått några miljoner i alla fall.
Hennes dödsbo fick ett skadestånd på typ 18000 har jag för mig. Det täcker knappt en genomsnittlig begravning. Det finns inte en chans i helvete att dessa män hade fått för sig att ge ett öre mer än vad de är tvungna till. Hur jag vet det kan jag inte säga utan att outa mig själv.
Citera
2023-11-07, 06:28
Medlem
Denna tråd borde verkligen dyka upp när man googlar Hadi Nowlu. Inte ens "Hadi Nowlu flashback" gör att den dyker upp. Hoppas att mitt inlägg kan ändra på det.
Citera
2023-11-07, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
Denna tråd borde verkligen dyka upp när man googlar Hadi Nowlu. Inte ens "Hadi Nowlu flashback" gör att den dyker upp. Hoppas att mitt inlägg kan ändra på det.
Står under tråden
Denna diskussion har blivit helt eller delvis blockerad i Europa från Googles sökresultat.
Se fler diskussioner som blivit blockerade av Google

Det enda man kan göra är att kontakta arbetsgivaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in