2008-05-04, 03:44
Medlem
r inte sker p om trden ska ligga hr eller i reseforumet men ngan kan vll flytta den i s fall.

Det r s att jag ska ka till san francisco om en mnad och eftersom jag r en inbiten metallica fan undrar jag naturligtvis om det finns ngot metallica relaterat som r vrt att se dr. Metallica HQ? Ntt museum ntt gammalt garage frn "the early days" osv. Ngon som vet?
Citera
2008-05-04, 03:47
Medlem
Pankookiss avatar
Du kan alltid snoka upp deras bostder och stalka som ett rikigt fan skulle gjort n vet faktiskt inte men ntt borde vl finnas... Vet inte ifall det finns ntt i deras gigantiska studio/"rep"lokal
Citera
2008-05-04, 03:57
Medlem
Mm klart bostderna kan man ju alltid leta upp. Lite kul hade det allt vart att se hur de bor. Fast ett museum eller liknande hade ju vart guld om det fanns. Borde vll finnas nn gammal club dr dom spelat under dom tidigare ren med lite foton osv p vggarna kanske.
Citera
2015-05-27, 01:04
Medlem
Adelaides avatar
Gammal trd, men kan bumpa den nd.

Metallica grundades ju i Los Angeles, s om du vill se nn gammal replokal eller liknande s fr du nog satsa p den staden. Finns till och med nn liten klubb i L.A som Metallica ofta brukade lira p in the early days.

Jag tror inte San Francisco har s mycket sevrt om just Metallica faktiskt, eftersom det inte r deras "egentliga" hemstad.
Citera
2015-05-27, 01:36
Medlem
2anRuless avatar
Medlemmarna bor vl inte ens kvar i San Francisco-omrdet? Man mste ju dock se Ruthies Inn, som inte finns kvar, utan man fr kolla p utsidan. Det r ett absolut mste nr man r dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in