Citat:
Ursprungligen postat av
Softis...
Jag ser ett hus som skakar när en stänger ytterdörren. Jag trodde att det hörde till hus byggda 1984, inte 2009.
Vad är det med sovrumsinredningen du ogillar? Att mannen behöver se sina grimaser i spegeln i sänggaveln när han kommer, eller kvinnoarmen som sticker upp ur sängbordet? =D
Vad finns där att inte avsky? Hela sängmöbeln är en vederstygglighet vars deformerade beläte aldrig borde ha tillåtits att se dagens ljus. Till den vita vad, plast? sängen har man sedan valt en "cool" svartvit stil i billigaste tänkbara material. Notera dödskallekudden på sängen. Dödskallar har inte varit inne på rätt många år nu. Och givetvis får man gilla saker som inte är "inne", men den här inredningen skriker ju att man försökt vara just cool.
Sen har vi väggorden, amor vincit omnia, som det rent allmänt bör vara nackskott på att måla på en vägg hemma. Ska vi gissa att försäljningen föranleds av skilsmässa? Jag sätter mina pengar på det.
Sen har de valt att hotta upp det lite med pinsam hötorgskonst i billig ram på väggen, så att ingen kan missa vilka unika finsmakare det är som bor där