Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-27, 01:18
Medlem
Trixtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Jag tänker i liknande banor. Har man så mycket pengar att lägga ut på boende (eller enbart tomt) skulle åtminstone jag välja en plats där jag inte bor precis intill andra människor på båda sidorna.

Fast om man har 60 miljoner och inte vill ha grannar nära, så kanske man bosätter sig i Lycksele e.d? För 60 miljoner där så bör du få minst 1000 hektar, så då kan du verkligen ställa dig på farstukvisten och säga att "allt du ser här är mitt".

Men folk som bor på Lidingö har väl andra behov än att ha så långt som möjligt till grannarna...
Citera
2024-10-27, 13:55
Medlem
Neksnors avatar
(FB) Brödernas hamburgare
En hamburgarvändare som tydligen vill flytta.
https://www.hemnet.se/bostad/lagenhe...n-25d-21434352
Stor vindsvåning, men inte många kvadratmeter utan klaustrofobisk takhöjd. Entrén verkar leda in i en smal och ganska mörk korridor som åt vänster utvecklas till ett kök. Skafferi och vinkyl verkar vara mer lättillgängligt än en plats att hänga ytterkläder när man kliver ut från den egna hissen, det verkar finnas klädkrokar i den trappan som verkar gå ner till lägenhetens entrédörr.
Citera
2024-10-27, 22:11
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixton
Fast om man har 60 miljoner och inte vill ha grannar nära, så kanske man bosätter sig i Lycksele e.d? För 60 miljoner där så bör du få minst 1000 hektar, så då kan du verkligen ställa dig på farstukvisten och säga att "allt du ser här är mitt".

Men folk som bor på Lidingö har väl andra behov än att ha så långt som möjligt till grannarna...

Jag förstår såklart att "rätt adress" är viktigt för vissa. Men har man 60 miljoner borde man kunna få en fin adress och ett bra läge. Varför nöja sig med adressen om tomten är, i sammanhanget, halvkass?
Citera
2024-10-29, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
(FB) Brödernas hamburgare
En hamburgarvändare som tydligen vill flytta.
https://www.hemnet.se/bostad/lagenhe...n-25d-21434352
Stor vindsvåning, men inte många kvadratmeter utan klaustrofobisk takhöjd. Entrén verkar leda in i en smal och ganska mörk korridor som åt vänster utvecklas till ett kök. Skafferi och vinkyl verkar vara mer lättillgängligt än en plats att hänga ytterkläder när man kliver ut från den egna hissen, det verkar finnas klädkrokar i den trappan som verkar gå ner till lägenhetens entrédörr.

Det mest smaklösa är ju att de efter köpet satt in en massa fejk-stuckatur i en vindsvåning....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in