2008-05-16, 09:21
Medlem
[0000]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Jo, jag håller egentligen med. Men det hade blivit en kunglig sommarstuga!

Nej, fy fan. Gillar inte sommarstugor. Det är bara en massa jävla måsten och saker som ska göras hela tiden. När det är semester vill jag ha semester... och den kåken med tillhörande trädgård såg ut att behöva fixas till lite grann.
Citera
2008-05-16, 11:36
Medlem
Gotlandshuset var ju jättefint! Jag hade naturligvis haft andra möbler. En blandning av modernt och antikviteter hade lättat upp stämningen tillsammans med vitmålade väggar. Jättefin tomt.
Citera
2008-05-19, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [0000]
Nej, fy fan. Gillar inte sommarstugor. Det är bara en massa jävla måsten och saker som ska göras hela tiden. När det är semester vill jag ha semester... och den kåken med tillhörande trädgård såg ut att behöva fixas till lite grann.
Jepp... Efter en semester där vore det nog skönt att komma tillbaka till jobbet för att vila upp sig...
Citera
2008-05-20, 10:45
Medlem
weirdo_s avatar
det där gotlandshuset fick mig att må illa. Kan bara tänka mig hur illa det luktar av alla gamla möbler...fy fan...
Citera
2008-05-29, 10:15
Medlem
crall_bs avatar
Hus 1 i Hjuvik är en man som bor i. Han jobbar visst med kändisar. Det finns mer saker i det huset som är ännu värre än det på bilderna (Annie kunde inte ha med det i annonsen). Om hon lyckas sälja det huset så kommer hon bli en legend i mäklarvärlden Huset är oxå larmat värre en fort knox. Anledningen till att det står en inbyggd husvagn på tomten är för att ägaren tycker att friggebodar luktar konstigt Peter Jöback skall ha sovit i den oxå.

//crall
Citera
2008-05-29, 11:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crall_b
Hus 1 i Hjuvik är en man som bor i. Han jobbar visst med kändisar. Det finns mer saker i det huset som är ännu värre än det på bilderna (Annie kunde inte ha med det i annonsen). Om hon lyckas sälja det huset så kommer hon bli en legend i mäklarvärlden Huset är oxå larmat värre en fort knox. Anledningen till att det står en inbyggd husvagn på tomten är för att ägaren tycker att friggebodar luktar konstigt Peter Jöback skall ha sovit i den oxå.

//crall

En ny vinkling för mig, men så ligger det säkert till.
Citera
2008-05-29, 17:13
Medlem
Bajsfacistens avatar
Gotlandshuset gillar jag. Hade jag haft det där där huset så hade jag definitivt bytt fasaden, till antingen kalkbruk eller träfasad. Sålt en del inredning då det är övermöblerat. Bevarad stilen så mycket det går.

3.9 miljoner nä pyttsan. För det kan man ju bygga 2-3-4 likadana hus själv, fast snyggare utan möblerna då.
Citera
2008-06-18, 23:31
Medlem
Ett klassiskt skräckexempel.. Sist var det ute för 2 miljoner med inventarier, i ett år. Undrar om folk är kräsna eller om det är för att det ser förjävligt ut.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/203789
Citera
2008-06-18, 23:45
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmassa
Ett klassiskt skräckexempel.. Sist var det ute för 2 miljoner med inventarier, i ett år. Undrar om folk är kräsna eller om det är för att det ser förjävligt ut.

Ett vackert och smakfullt hus med ursprung i vår svenska historia. Är du invandrare?
Citera
2008-06-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmassa

Visst är bostadsmarknaden haussad, men vafan - skräckexempel? Var ju ett oerhört pittoreskt hus.
Citera
2008-06-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Ett vackert och smakfullt hus med ursprung i vår svenska historia. Är du invandrare?

För att svara korrekt så är jag född inom rikets gränser med föräldrar från vårat närmaste östra grannland..
Med det ursprunget kanske man ska vara tyst om hur hus ser ut.

Absolut en total helgerån mot västerbottnisk historia, vem f-n sätter in en spiraltrapp och takfönster i en så ståtlig västerbottensgård?

Djungelrummet var väl tilltalande?
Citera
2008-06-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Är Du invandrare? Farstun till huset är ju byggd enligt Amerikansk vräkstandard (sånt som ghettonegrerna bara kan drömma om).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in