• 1
  • 2
2008-05-06, 11:01
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InBreed
Får man ha tre ätar dagar?

Nej.
Citera
2008-05-06, 11:06
Medlem
InBreeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Nej.

två då?
Citera
2008-05-06, 11:15
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
två då?

Det blir ju bra mycket långsammare nedgång, kanske inte någon nedgång alls beroende på hur mycket du äter. Så man får ju bestämma själv vad man prioriterar.
Citera
2008-05-06, 11:21
Medlem
Citat:
Får man ha tre ätar dagar?

Ja det får man. Dock kommer det ta mycket längre tid att deffa och så men om man tränar 3 gånger i veckan och ligger på kaloriöverskott dom dagarna och underskott dom andra så går det bra.
Citera
2008-05-06, 12:27
Bannlyst
Tack för hjälpen!

Då kommer jag nog att göra som jag har planerat, dvs med en Frossardag. Ser jag redan fram emot =)

Gällande proteindrycken, några tips eller funderingar där?
Frågan var alltså ifall jag kan ersätta en lunch eller ett mellanmål med en proteindrink (80%).

Tack igen!
Citera
2008-05-06, 16:23
Medlem
lörtss avatar
I teorin kan en ätardag som blir en riktig "gris dag" förstöra en hel veckas underskott. Men efter att man sett hur vissa kommit i tävlingsform med brutala ätardagar blir man lite tveksamm om teori och praktik stämmer.

Upplever själv att formen blir bättre några dagar efter man haft ätardag när man deffar
Citera
2008-05-06, 17:01
Medlem
Qrik mirs avatar
Ätardag

I praktiken är kroppen inställd på svält efter en tids deff, vi pratar veckor nu inte två dagar. När du grisäter 5-10 000 cal så bildar inte kroppen fett. Det primära för kroppen är att föra ut näring i musklerna. Du får århundradets tryck och samlar en jäkla massa vätska. Allt detta försvinner under en vecka men du orkar köra benet i en vecka och mentalt blir det en riktig raket.

Jag ska köra min första ätdag på söndag efter nästan 10 veckors deff. Räknar med att kuta en del på muggen på måndag. Matschema, status och tankar avhandlas på min blog, men jag slänger nog in en kommentar här med.

Ätdag-visst, men inte två gånger i veckan.
Citera
2008-05-20, 22:45
Medlem
Gures avatar
Rekommenderar herbalifes produkter, de ger dig den precisa näringen du behöver för att gå ner i vikt. Fast om du redan har så är detr ju onödigt att köpa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in