• 2
  • 3
2008-05-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecu
Hallo, vet att det finns masso av liknande ämnen, men hittade inte just om detta, skulle villja få bort fett på brösten och pytte lite på magen, bara där jag har kvar nu, har ca 1 ½ månad på mig undrar hur jag ska gå tillväga för att kunna uppnå detta, är det att "banta" och träna som gäller? har inte tilllgång till något gym. kan tänka mig att köpa nån maskin eller liknande för upp till ca 500

Tack PFH för alla svar!
Vilken jävla rubrik! Eftersom du inte har sökt överhuvudtaget så är du inte värd att få något svar alls!
Jag vet inte hur många gånger folk har påpekat att det inte går att plocka ”pytte lite” fett här och en gnutta späck där.
Var vänlig och läs trådarna här så kommer du få svar:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=381988
Citera
2008-05-20, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
spelar ingen roll om du springer eller sitter stilla. Allt beror på kcal in vs kcalut

Det spelar ju fortfarande en indirekt roll i det hela, bättre kondition = bättre syreupptagningsförmåga = bättre förbränning. Sen så är det ju så klart att man inte ska mosa i sig kaloririk mat och feta på som en idiot. Men äta nyttigt bra flera gånger om dagen med jämna mellanrum och köra cardio för att hålla igång en bra förbränning är ju bästa sättet.
Citera
2008-05-20, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fralleee
Det spelar ju fortfarande en indirekt roll i det hela, bättre kondition = bättre syreupptagningsförmåga = bättre förbränning. Sen så är det ju så klart att man inte ska mosa i sig kaloririk mat och feta på som en idiot. Men äta nyttigt bra flera gånger om dagen med jämna mellanrum och köra cardio för att hålla igång en bra förbränning är ju bästa sättet.

Och hur mycket ökar förbränningen tror du? 984359438598%?
Citera
2008-05-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Och hur mycket ökar förbränningen tror du? 984359438598%?

du kommer bli en legend här alltså... 90% av dina inlägg är propaganda för att man ska motionera så lite som möjligt för att det är onödigt... tycker det är stort och följer stolt din kamp...

målet är att alla ska sitta framför datorn och räkna kcal så vi alla kan uppnå vår drömfysik genom att sitta på FB och ta del av rollebolles visdom dygnet runt.
Citera
2008-05-20, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brandalarmz
du kommer bli en legend här alltså... 90% av dina inlägg är propaganda för att man ska motionera så lite som möjligt för att det är onödigt... tycker det är stort och följer stolt din kamp...

målet är att alla ska sitta framför datorn och räkna kcal så vi alla kan uppnå vår drömfysik genom att sitta på FB och ta del av rollebolles visdom dygnet runt.

Word.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in