Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-15, 17:42
Medlem
Tinsleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
Jävlar vad du är störd i huvudet.

Hahahhahajaha.... Fy fan.. Satt o läste och kände hur mitt hjärta slog snabbare, munnen torr som en öken... Fan hände med gamla hederliga 5 min runk innan läggdags 😂😝...
Citera
2015-03-15, 18:41
Medlem
foofles avatar
Och här satt jag och trodde att jag var pervers
Citera
2015-03-24, 20:50
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av costodelspurae
Fyfan hahaha, roligaste jag läst på länge. Tack.

HAHA lät verkligen sjukt, men jag skulle nog gärna ta henne ändå, tänder på sådant snusk. Han får skicka henne till mig istället
Citera
2015-05-28, 20:12
Medlem
sklaves avatar
Någon som har provat e-stim vid runksession?
Citera
2015-05-28, 21:07
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sklave

Vad är detta e-stim för någonting?
Citera
2015-06-13, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sklave

Electrostimulans är perfekt att använda när man kör ett tjackrunkrace på ett par dar. man kan få stimulation på kuken, pungen och prostatan samtidigt som man kan göra andra saker under tiden.
Sitter och tittar på lite nya E-stim leksaker på den här sidan:
"http://www.sexleksakeroutlet.se/collections/bondage-fetish-bdsm/?type=electro-stimulans"
Jag kan bara rekomendera alla till att pröva på E-stim och börja då med en enkel TENS-apparat för nåra hunkor.
Men nu måste jag sluta skriva för nu är det dags för en rövpanna meta och sedan dra frenetiskt i tjackballen.
Citera
2015-11-12, 02:54
Medlem
sklaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pille69pille

Electrostimulans är perfekt att använda när man kör ett tjackrunkrace på ett par dar. man kan få stimulation på kuken, pungen och prostatan samtidigt som man kan göra andra saker under tiden.
Sitter och tittar på lite nya E-stim leksaker på den här sidan:
"http://www.sexleksakeroutlet.se/collections/bondage-fetish-bdsm/?type=electro-stimulans"
Jag kan bara rekomendera alla till att pröva på E-stim och börja då med en enkel TENS-apparat för nåra hunkor.
Men nu måste jag sluta skriva för nu är det dags för en rövpanna meta och sedan dra frenetiskt i tjackballen.
Giltig frånvaro!
Jag tycker det ser ut som att de kostar ganska mycket mer än några "hunkor"(hundringar, va? ) Någon specifik du rekommenderar. Jag betalar hellre lite mer för något som är riktigt bra!
Citera
2016-02-02, 20:35
Medlem
Så är ma tillbaka i smeten igen. .
Efter flera års uppehåll och medlemskap i en nyandlig rörelse i Småland, har jag nu åter fallit tillbaka i gamla hjulspår. Blev uppsagd från jobbet på ett sågverk i Vetlanda och flyttade tillbaka till Skärholmen.
Här fick jag strax före jul, ett vikariat som nattvakt, vilket ger mig sammanhängande ledigheter på 4 dygn. Efter att ha arbetat hela julhelgen, var jag ledig till den 4 januari. Måndagen den 28e december fick jag igång mitt supersnabba bredband, for in till plattan och köpte 30 gram tjack, samt hämtade ut paket från Österrike med 12 flaskor poppers. Därefter påbörjade jag ett maratonrunkande som enbart avbröts av att jag tvingades besöka min syster på nyår. Hon hade bjudit in flera söta kompisar, som var märkbart intresserade men jag var enbart intresserad av att återvända hem, och avvek en kvart över midnatt, drog 3 riktiga bomber, och maratonrunkade, jag förde även in en så kallad sounding (en metallpinne i snoppen)
när jag slutligen evakuerade, kom det även blod i ejakulationen, så jag måste tryckt för hårt med pinnen. Efter att ha sansat mig såg jag att klockan var ca 15, på eftermiddagen den 2 januari. .

Efter detta har varje ledighet ägnats åt perversioner och missbruk. Har även fastnat i mitt sockerberoende igen. Trodde att detta var över för min del, men så tycks inte vara fallet.
Citera
2016-02-27, 21:28
Medlem
rochsteins avatar
Jag körde ett race för några dagar sedan. Körde i mej några bomber av någon RC stimulant som jag fick en känslig ilande liten tjackballe av. Jag satt å runkade från 4 på morgonen till 14.30. Det blev bara grövre o grövre. Satt å tittade på brudar som blir nerpissade o vart besviken på att dom inte svalde något piss eller inte svalde tillräckligt. Jag hittade efter ett tag grövre pissdrickar klipp som jag vart nöjd över.

Det hela slutade med ångest och jag lovade mej själv att aldrig igen titta på några av klippen.
Citera
2016-04-11, 21:48
Medlem
Noxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolger57
Så är ma tillbaka i smeten igen. .
Efter flera års uppehåll och medlemskap i en nyandlig rörelse i Småland, har jag nu åter fallit tillbaka i gamla hjulspår. Blev uppsagd från jobbet på ett sågverk i Vetlanda och flyttade tillbaka till Skärholmen.
Här fick jag strax före jul, ett vikariat som nattvakt, vilket ger mig sammanhängande ledigheter på 4 dygn. Efter att ha arbetat hela julhelgen, var jag ledig till den 4 januari. Måndagen den 28e december fick jag igång mitt supersnabba bredband, for in till plattan och köpte 30 gram tjack, samt hämtade ut paket från Österrike med 12 flaskor poppers. Därefter påbörjade jag ett maratonrunkande som enbart avbröts av att jag tvingades besöka min syster på nyår. Hon hade bjudit in flera söta kompisar, som var märkbart intresserade men jag var enbart intresserad av att återvända hem, och avvek en kvart över midnatt, drog 3 riktiga bomber, och maratonrunkade, jag förde även in en så kallad sounding (en metallpinne i snoppen)
när jag slutligen evakuerade, kom det även blod i ejakulationen, så jag måste tryckt för hårt med pinnen. Efter att ha sansat mig såg jag att klockan var ca 15, på eftermiddagen den 2 januari. .

Efter detta har varje ledighet ägnats åt perversioner och missbruk. Har även fastnat i mitt sockerberoende igen. Trodde att detta var över för min del, men så tycks inte vara fallet.

Ärade Bolger,

Jag sitter här med kanylen i venen och handen på kuken då
jag läser dina hjärtvärmande historier. Jag släpper min
lekamen för att skriva detta brev.

Jag skulle kunna överösa dig med smicker ett helt månvarv
men till vilken nytta? Ord kan inte, än mindre behöver,
beskriva den gemenskap vi har.

Dock förstår du säkert lika väl som jag att internet inte
är stort nog för två giganter och jag utmanar dig härmed
till en wank-off.

Låtom oss smörja våra analer och värma upp handlederna
för att så slutligen mötas i ett moln av tjack och en
dimma av kondenserad svett.

Handsken är kastad!
Citera
2016-04-11, 22:52
Medlem
Droidlifes avatar
Detta e stort. Detta e jääädrigt stort alltså...*norrköpingska*
Citera
2016-05-10, 00:01
Medlem
bättre att ha sällskap, underbart att suga varandras tjackkukar så skönt! sen knulla när någons kuk blivit hård nog, mycket olja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in