• 2
  • 3
2008-05-14, 00:53
Medlem
Ludd3emms avatar
Jag har börjat skriva upp precis allt vad jag äter. Började i måndags! Började med max-ot igår också. Fick tillgång till sjukhusgymmet via min styvfarsa och verkade ha allt jag behövde! På söndag kommer jag lista upp allt jag ätit under veckan så får ni hjälpa mig ändra/redigera/byta ut min kost mot det som är nyttigt!

Jag ska inte ta någonting innehållande alkohol tills fotbolls-em då det är i princip krav att supa lite. Annars lägger jag av med supandet nu!

Ni får gärna komma med synpunkter på max-ot och hur jag bör gå tillväga med min konditionsträning också.
Citera
2008-05-20, 15:00
Bannlyst
Skulle föreslå intervallträning när det gäller cardio, bra fettförbränning och ökar konditionen väldigt fort. Ett annat tips är att du sprider ut vilka kroppsdelar du tränar under gymmet ifall du vill/har tid att köra många pass i veckan.

Att du väger så lite när du är relativt kort betyder att du saknar muskler så skippa inte gymmet. Ju mer muskler du har desto bättre syreupptagningsförmåga får kroppen och du får lättare att bränna fettet.

Svårt att lägga ner det där med alkohol när man är van vid att ta varje helg och kompisarna är på och tjatar med en till fester men det finns en lätt lösning, som de flesta redan vet så är ju en flickvän den ultimata alkoholdödaren.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in