Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-09, 14:10
  #733
Avstängd
Lemasives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Det är inte så att skon klämmer pga att du ej kommer åt delen?

Jag kommer inte åt chatten icr så i mitt fall är laidback o i synnerhet sover -alla ett bra komplement till övriga forat.

Skönt o kunna luta sig tillbaka o njuta av god musik, bara bröst o allt spännande skvaller...


Om nu så hade varit fallet hade jag väl inte sett till att bli avstängd, även om den var felaktig enligt dom regler som fanns och finns.
2009-04-09, 14:40
  #734
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Nä, men ta reda på det och sluta låtsas som om det är skälet att tråden är öppen fortfarande.

Men gör det själv.
https://www.flashback.org/private.php?do=newpm&u=59143
Jag vet inte för vilka det krånglar, eller för hur många det krånglar eller om det kommer att fixas och i så fall när det kommer att fixas. Beng vet nog däremot.
2009-05-26, 22:13
  #735
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blek
Den tråden var ändå bara skit. Bara en massa poster utav Squalo där han säger jävla negers etc.
'Var?'
Sover alla? Den lever väl och frodas än idag, bättre än någonsin?
2009-05-26, 22:26
  #736
Medlem
Bleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
'Var?'
Sover alla? Den lever väl och frodas än idag, bättre än någonsin?
Jaså, jag trodde att administratörerna äntligen hade tagit bort skiten.
2009-05-26, 22:28
  #737
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blek
Jaså, jag trodde att administratörerna äntligen hade tagit bort skiten.
Icke sa Niklas. Den finns, lever och fyller sitt syfte. Och varför någon ens orkar gnälla över den (säger inte att du gör det just nu) är för mig oförståeligt. Orka bry sig typ lixom ba.
2009-06-09, 18:54
  #738
Medlem
spleendids avatar
Jag är varken för eller emot sovtråden, men nu börjar jag förstå varför den finns. Det saknade alltså en chat tidigare men tråden lever ännu. Intressant och korkat på samma gång.
2009-06-09, 19:07
  #739
Avstängd
demiurg2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blek
Jaså, jag trodde att administratörerna äntligen hade tagit bort skiten.

Och detta kommer från en medlem med +40 inlägg och flera månader kvar tills h*n kommer in. Ja jäklar... Kan inte ens fortsätta mitt inlägg pga risk att ställa en outande fråga...
2009-06-09, 19:27
  #740
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jag är varken för eller emot sovtråden, men nu börjar jag förstå varför den finns. Det saknade alltså en chat tidigare men tråden lever ännu. Intressant och korkat på samma gång.
Korkat av vilken anledning? Jag förstår inte att folk ens orkar bry sig om att Laidback eller Sover Alla finns. Ge fan i dom och sluta gnäll om det så mår ni bättre och framstår mindre som rena idioter med för lite liv och fritid.
2009-06-09, 22:48
  #741
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Korkat av vilken anledning? Jag förstår inte att folk ens orkar bry sig om att Laidback eller Sover Alla finns. Ge fan i dom och sluta gnäll om det så mår ni bättre och framstår mindre som rena idioter med för lite liv och fritid.

Sa snillet med 12000 inlägg.

Har du bara lite mellan öronen borde du inse att folk börjar undra eftersom tråden saknar diskussionsunderlag, vilket är något moderatorerna så ofta använder som fog för att låsa många trådar. Klart som fan man undrar. Det du upplever är det samlade gnället där alla någon gång undrat. Det finns ingen som ältar det, men det finns många som undrar. Så en mening som "Ge fan i dom och sluta gnäll" är omotiverad eftersom ingen gnäller, utan undrar.
2009-06-09, 22:52
  #742
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Sa snillet med 12000 inlägg.
Jupp, du vet hur det är. IQn sjunker i samma takt som inläggsräknaren stiger. Det är hårt att vara aktiv.

Citat:
Har du bara lite mellan öronen borde du inse att folk börjar undra eftersom tråden saknar diskussionsunderlag, vilket är något moderatorerna så ofta använder som fog för att låsa många trådar.
Jaha och so what? Det är Laidback vi snattrar om, inte de mer seriösa och innehållsrika forumen runt om kring. Got that? Om du har något mellan öronen, vill säga.

Citat:
Klart som fan man undrar. Det du upplever är det samlade gnället där alla någon gång undrat. Det finns ingen som ältar det, men det finns många som undrar. Så en mening som "Ge fan i dom och sluta gnäll" är omotiverad eftersom ingen gnäller, utan undrar.
Läs på innan du öppnar foderluckan. Det har gnällts, skrikits, hotats och hållts söta kattungar med våta ögon framför skarpladdad pistol tidigare i denna fråga, därav mitt uttalande som måhända inte var direkt riktat mot dig.
2009-06-09, 22:59
  #743
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Jaha och so what? Det är Laidback vi snattrar om, inte de mer seriösa och innehållsrika forumen runt om kring. Got that? Om du har något mellan öronen, vill säga.

Läs på innan du öppnar foderluckan. Det har gnällts, skrikits, hotats och hållts söta kattungar med våta ögon framför skarpladdad pistol tidigare i denna fråga, därav mitt uttalande som måhända inte var direkt riktat mot dig.

Jaja, jag skulle inte ha tagit åt mig. Laid back my ass.
2009-06-09, 23:03
  #744
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jaja, jag skulle inte ha tagit åt mig. Laid back my ass.
Då så, då är vi överens och stridsyxan kan grävas ner tills nästa gång.

Och stjärt gillar vi ju alla, så då vet vi att du älskar Laidback!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback