2008-05-15, 23:07
Medlem
LadyTieras avatar
Raderade en tråd där ni låg på gränsen i varje inlägg, skärp er!
Citera
2008-05-15, 23:30
Medlem
cocaineducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Jag förstår vad du menar angående den tråden, men menar du också att det är förbjudet i allmänhet att snacka köp/sälj i forumet?
Citera
2008-05-16, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Vore det inte på tiden att återinföra köp & sälj på flashback då? Människor behöver kommunicera med varandra för att må bra, att köpa och sälja saker är socialt viktigt
Citera
2008-05-16, 10:10
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traviz66
Vore det inte på tiden att återinföra köp & sälj på flashback då? Människor behöver kommunicera med varandra för att må bra, att köpa och sälja saker är socialt viktigt

Minns du hur popmart såg ut? På varje legitim annons gick det 10 som erbjöd eskortservice, snabba pengar, fjäderbatonger, vit makt-musik etc. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att generera badwill till flashback.
Citera
2008-05-16, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Minns du hur popmart såg ut? På varje legitim annons gick det 10 som erbjöd eskortservice, snabba pengar, fjäderbatonger, vit makt-musik etc. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att generera badwill till flashback.

Badwill eller tillfälle att själv vara herre över sitt liv? Jag vet inte men det känns tröstlöst att man aldrig kan få diskutera öppet om sådant som man utan problem kan prata om i slutna sällskap.. Jag förstår att det kan försvåra för FB att ha en köp & sälj som går överstyr, men det borde kunna gå att fixa en dottersida eller nåt liknande, där man avsäger sig ansvaret för publicerade annonser eller nåt i den stilen.
Citera
2008-05-16, 18:55
Medlem
cocaineducks avatar
Eller bara ha en köp och säljtråd klistrad i dom relevanta forumsdelarna. Typ jag tror ju inte det blir så mycket snack om horor och knark om man har en köp/sälj i rollspelsformet, mest magickort och warhammer faktiskt. Men vad vet jag, kan ju säkert spåra ut det med.

Extra irriterande iom att jag verkade få bra napp på min warhammer jag vill bli av med här.
Citera
2008-05-16, 20:05
Medlem
Björnass avatar
Dumt att radera hela tråden ifråga, hade väl räckt med de regelbrytande posterna.
Citera
2008-05-17, 00:36
Medlem
apskeletts avatar
räcker det inte med tradera och blocket??
Citera
2008-05-17, 00:38
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Björnas
Dumt att radera hela tråden ifråga, hade väl räckt med de regelbrytande posterna.
tyvvär var det för mycket och trådskaparen stjälpte till.

nej köp/sälj kommer inte tillåtas här, ni får däremot diskutera saker ni ska köpa och sälja innom roll och sällskapsspel men annonser och handel skall inte ske på forumet, här är det plats för diskussion,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in