• 1
  • 2
2008-05-21, 01:17
Medlem
Ok, säg tjosan om du ser mig där någon gång. Svarta byxor som det står svedala kampsport på sidan av.

Men jag kör nog mitt sista pass i lund för säsongen imorgon, sen bär det av till sommarlov på annan ort.
Citera
2008-05-21, 01:26
Medlem
Hard Rides avatar
Okidoki. Vi kan ju ta det efter sommaren isf...
Citera
2008-05-21, 02:44
Medlem
Glöm inte regnrock grabbar!
Citera
2008-05-21, 18:38
Medlem
Hard Rides avatar
Vore det inte rätt praktiskt att ha en "Jag söker träningspartner i X..."-tråd?
Citera
2008-05-21, 20:27
Medlem
Raros avatar
Det viktiga är att hitta någon med samma mål som dig. Är du fet så leta feta t.ex.
Citera
2008-05-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raro
Det viktiga är att hitta någon med samma mål som dig. Är du fet så leta feta t.ex.

Han har det svårt att hitta någon träningspartner tom när det inte finns några begränsningar för vilka han kan välja bland, föreställ dig då om de måste ha samma kroppsform.
Citera
2008-05-21, 22:32
Medlem
Hard Rides avatar
Citat:
Nja, det viktiga är väl mer att de kör samma metodik, om man t ex ska köra samma övningar och sånt. Om man bara ska dra till gymmet på samma tid för motivationens skull så kvittar det ju helt hur man kör och sånt...
Citera
2008-05-21, 22:33
Medlem
Raros avatar
Det jag tänkte mest på är att feta antagligen vill gå ner i vikt och då kan man göra samma träning tillsammans.

Vill trådskaparen träna som bodybuiling så ska han inte hitta en som tränar maratonlöpning.

Det bästa borde vara att se om det finns någon klubb med nischen du ska träna.
Citera
2008-05-21, 22:35
Medlem
Hard Rides avatar
Citat:
Det jag tänkte mest på är att feta antagligen vill gå ner i vikt och då kan man göra samma träning tillsammans.
Jag är fet och vill gå ner i vikt genom styrketräning och cardio. Men jag behöver egentligen mest en träningspartner för psykets skull. Accountability, du vet Fast visst, det vore sjyst med någon som har bra koll på teknik och sånt.
Citera
2008-05-21, 22:38
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
prova knullkontakt.se

Lättare att hitta en träningspartner där än ett "knull".
Citera
2008-05-22, 07:22
Medlem
Hard Rides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Lättare att hitta en träningspartner där än ett "knull".
Hehe, att ha en het tös som träningspartner skulle iofs hjälpa på motivationen
Citera
2008-05-22, 07:30
Medlem
Blasters avatar
Flexa lite extra hehe..

Jag har inte kört gym det här halvåret men jag bor i Malmö, och jag tänker inte åka till Lund för att träna, men jag har en del klasskompisar som tränar på det där Victoria grejset. Är inte lund lite alla känner alla på något vänster? Det måste ju vara ganska tjockt med studenter på det gymmet, där har du ju en opener..

Och för att undvika att verka gay kan du ju hoppa mankinin tills du har kommit i form iaf..
http://www.1069thefox.com/images/WCE...noblackbox.jpg
Senast redigerad av Blaster 2008-05-22 kl. 07:31. Anledning: Fixade bilden..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in