2023-11-16, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Detta planeras.
Har dock varit på önskelistan under ganska lång tid.
Det är en funktion som få gynnas av, men som är av stort värde för de som verkligen har användning för funktionen.
Vågar inte säga när det blir verklighet, men har givit klartecken till att detta bör fixas.

admin

Det låter toppen!
Skulle verkligen lyfta FMT.
Någon uppdatering gällande hur det går?
Citera
2023-11-16, 15:06
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Det låter toppen!
Skulle verkligen lyfta FMT.
Någon uppdatering gällande hur det går?

Det glädjer mig att flera anser att detta är något som bör åtgärdas.
Jag ska titta på hur svårt det är att fixa, och återkommer. Inte om två år, utan senare i veckan.

admin
Citera
2023-11-16, 15:31
Administrator
admins avatar
Citat:
Det glädjer mig att flera anser att detta är något som bör åtgärdas.
Jag ska titta på hur svårt det är att fixa, och återkommer. Inte om två år, utan senare i veckan.

Jag har nu följt upp detta, och det är inte osannolikt att vi kan ha denna funktion i slutet av denna månad, eller i början av december. Det finns dock vissa saker som behöver kollas upp först, så vill understryka att jag inte kan lova något ännu. Här finns både säkerhetsmässiga och belastningsmässiga aspekter att ta hänsyn till. Bara för att ta några exempel. Men utifrån den information jag har idag så ser det lovande ut.

admin
Citera
2023-11-16, 17:20
Medlem
Citat:
Jag har nu följt upp detta, och det är inte osannolikt att vi kan ha denna funktion i slutet av denna månad, eller i början av december. Det finns dock vissa saker som behöver kollas upp först, så vill understryka att jag inte kan lova något ännu. Här finns både säkerhetsmässiga och belastningsmässiga aspekter att ta hänsyn till. Bara för att ta några exempel. Men utifrån den information jag har idag så ser det lovande ut.

admin

Oj, wow! Låter fantastiskt. Hoppas det ska användas väl. Jag tänker att det inte bara gör diskussionerna tydligare, utan det blir lättare att bemöta desinformation. 👍🙏
Citera
2023-11-16, 18:11
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

admin
WOW!
Låter som en fin och uppskattad julklapp!

Om det kan vara till någon hjälp, har "webbhotellet" WordPress.com länge haft en smidig lösning som funkat i kommentatorsfälten, iaf i en blogg jag hängde lite på innan jag blev aktiv på Flashback. Kanske skulle kunna gå att fixa på ett liknande sätt här?

https://wordpress.com/support/latex/
Senast redigerad av nerdnerd 2023-11-16 kl. 18:15.
Citera
2023-11-20, 05:35
Kärlek till TS.

KAN NI FIXA SLUTPARANTESBUGGEN I LÄNKAR UT OCKSÅ???? <- 0.03
Citera
2024-10-29, 19:40
Medlem
Svartskäggs avatar
Citat:

admin
Hur gick det med det här då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in