Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ulf Ternström som äger McDonaldsrestaurangen på Hulta kan inte svara på hur tvestjärten hamnat i burgaren.

– Vår sallad växer i en miljö där det finns insekter, men den strimlas och scannas för att man ska se att det inte finns några insekter och den sköljs två gånger. Det är väldigt ovanligt att insekter tar sig igenom.

Alltså kan det förekomma att insekter finns i maten, även om sannolikheten är liten. Även om man slipper insekter i maten så känns det inte fräscht att risken finns
Citera
2015-12-10, 18:22
Medlem
han trodde nog han skulle få skadestånd som i USA typ 100 miljoner,, ska va glad om han får en ny burgare,,, kryp i alla ära i sallad... men inte en tveskjärt i burgaren.
Citera
2015-12-10, 18:28
Medlem
m0gges avatar
finns en video i artikeln med allas vår tvestjärt så visst har det hänt.. tyvärr
Citera
2015-12-10, 18:34
Medlem
rotfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Alltså kan det förekomma att insekter finns i maten, även om sannolikheten är liten. Även om man slipper insekter i maten så känns det inte fräscht att risken finns
Klart det finns risk för insekter i sallad. Vare sig du själv tillagar maten eller äter ute. Nu tror jag inte att de själva vill att kunder ska hitta insekter i deras mat så jag är rätt säker på att de gör sitt bästa för att det inte ska förekomma.
Nu har det väl hänt två gånger på väldigt kort tid. Den första händelsen hade ju bildbevis. Denna person sa sig visa upp fyndet för personalen. Jag säger, visa bild annars har det inte hänt!
Citera
2015-12-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotfrukt
Denna person sa sig visa upp fyndet för personalen. Jag säger, visa bild annars har det inte hänt!

Följande bild kommer ju från artikeln, så bildbevis finns ju. Finns även ett videoklipp att titta på.
Citera
2015-12-10, 20:55
Medlem
Itons avatar
det var väl inte så farligt... jag råkade hitta ett plåster en gg. Det var bara att gå till kassan o be om en ny. Mer kinkig än så är jag inte. ...dessutom lyckades jag förhandla en portion pommes till min kompis o en till mig också
Citera
2015-12-10, 21:00
Medlem
Hittade en larv inne i ett salladshuvud förra veckan där den gnagt sig igenom nästan hela. Brrr
Citera
2015-12-11, 10:14
Medlem
japanskbruds avatar
snygga brudar som jobbar där. Allt annat negativt.
Citera
2015-12-11, 11:21
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSinghalinne
Big Tasty är tillbaka.

Blir nog ett besök på donken om någon vecka.

deraa enda goda hamburgare
Citera
2015-12-11, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
deraa enda goda hamburgare

Ska nog köpa en sådan ikväll. Eller kanske en dubbel-QP.

Vet du vilka utvalda ställen i Sverige som säljer dubbla-QP?

Någon annan som vet?
Citera
2015-12-11, 23:32
Medlem
grekkoz1s avatar
en dubbelqp kan du beställa precis var som helst, det är bara en extra köttbit samt ostskiva.
Citera
2015-12-12, 02:15
Medlem
swebarbs avatar
big tasty är riktigt god ja och den är sådär lagom stor och mättande också annars brukar jag inte gå till mcdonalds direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in