2008-09-05, 17:46
Medlem
jepasartres avatar
Har nu efter att lnge bara lst p Flashback valt att skaffa konto bara fr att kunna besvara denna trden! Hyllningar till Treo fr en underhllande och spnnande trd. Har fljt denna trd frn starten och kan inte lngre hlla mig frn att ge ngra kommentarer.

Om TS r ett troll och trden inte r sann s tackar jag nd fr en underhllande historia.

Om trden faktiskt overkligt nog r sann, vilket jag tror r fallet, s vill jag sga detta: Krya p dig och lycka till med 18-ringen! Man lever bara en gng och man ska flja sitt hjrta. Ni hade ju en bra kontakt ett tag och hon verkade tycka om dig p riktigt! Hoppas hon ndrar sig och vill ha dig igen! Lycka till!
2008-09-07, 12:48
Medlem
Shiaarabs avatar
Kom igen nu TS, uppdatera!
2008-09-07, 13:46
Medlem
huggans avatar
Jepasartre, jag tror inte det r det smartaste av han att fortstta stalka denna 18-ring. Han behver fan lra sig att man inte kan f allt man vill ha hr i livet, speciellt inte genom metoderna han anvnder

Otroligt underhllande lsning i vilket fall som helst, hoppas trden r uppdaterad nsta gng jag tittar in.
2008-09-07, 14:10
Medlem
jepasartres avatar
huggan, nu menar jag ju sklart inte att han ska stalka henne. Lgg av! Jag menar bara att han inte ska ge upp. Att han ngon dag snart framver kan f en bttre relation till henne, brja umgs igen och kanske f ett frhllande med tjejen. Det r skert ngot han vill.

Det r ju helt klart att han har vldigt starka knslor fr tjejen. Jag tror i alla fall att han nnu r vldigt frlskad i henne, det r ju ingen tvekan om det. En sn kraftig frlskelse som han har fr henne gr ju inte ver p bara ngra dagar (troligen inte ens mnader). Men det r ju ocks fint p ngot vis! S ja, jag hoppas att han inte ger upp!
2008-09-07, 16:50
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiaarab
Kom igen nu TS, uppdatera!
Han har nog inte hittat ngot psykintyg p ntet som han kan sno s nu fr han snickra ihop ett eget, det tar nog lite tid.
2008-09-07, 17:42
Medlem
Troll troll troll troll troll troll
2008-09-07, 22:15
Medlem
This_is_me_s avatar
Detta var dligt! Var r uppdateringen?
2008-09-08, 00:11
Medlem
Ari.Golds avatar
Nu r skert saken utagerad, men ett alternativ r att inte anvnda den fejkade profilen, utan att ta kontakt med den nya och anvnda dig av det du lrt dig om henne nr du raggar.
Om du fr henne att nappa direkt s kan du ju fresl saker och ting som du vet att hon gillar.
2008-09-08, 01:49
Medlem
SionsDiamants avatar
O herre jvlar, har precist lst 73 sidor p raken, tog ett par timmar. Vill tro att det r sant och att Treo inte r ett troll. Tror helt serist att detta kan bli en bra film (ven om "Hundtricket" tangerar handlingen).

En trd helt i klass med Bglyftet och Slagsmlet i Oxie!
2008-09-08, 01:57
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Han har nog inte hittat ngot psykintyg p ntet som han kan sno s nu fr han snickra ihop ett eget, det tar nog lite tid.

Eller s har han vl kt in p psyket igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in