2008-07-10, 14:45
Medlem
vixxors avatar
Med strsta sannorlikhet gick det t helvete.. Annars skulle ts vara s ivrig med att Bertta hur det gick, att vi skulle veta det vid det hr laget. Jag tror hon fick svrt att ta det och blev jvligt chockad ver situationen, samt dissade ts direkt. Vi fr hoppas att hon kanske har smlt det om ngra dar och vgar ta upp kontaktskapen med Ts d. Om jag nu har gissat rtt
2008-07-10, 15:35
Medlem
Enzymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vixxor
Med strsta sannorlikhet gick det t helvete.. Annars skulle ts vara s ivrig med att Bertta hur det gick, att vi skulle veta det vid det hr laget. Jag tror hon fick svrt att ta det och blev jvligt chockad ver situationen, samt dissade ts direkt. Vi fr hoppas att hon kanske har smlt det om ngra dar och vgar ta upp kontaktskapen med Ts d. Om jag nu har gissat rtt

eller s ligger dom nu myser i sngen och han har inte en tanke p FB
2008-07-10, 19:20
Medlem
Sorry att jag inte gav er ngon update igr ikvll p hur det gick, men jag hade rtt mycket alkohol i kroppen och somnade fr jag skulle upp tidigt tillsammans med min goding.

Det sjuka r, hr och hpna, att hon aldrig var inne och kollade lnken jag skickade till henne p msn igr fr jag ringde henne i samma veva s hon klickade bort och logga ur... s det r inte avsljat nnu! Sen r ju frgan ifall det r bra eller dligt.

Tycker det r trkigt att vissa personer ska ta en fr och vara troll ? Varfr ska det vara s fr?

Tack ni alla som fljer den hr trden och skickar massvis med PM till mig (tror jag ftt en 10 stycken sen igr natt)

Tnker p henne dag och natt. Hur ska jag gra? Jag skickade ett sms till henne igr kvll frn mitt riktiga nummer och skrev att jag ville trffa henne fr jag hade ngot viktigt att bertta och hon gr eventuellt med p och trffas. r det bsta sttet? bertta allt fr henne ga mot ga? kanske en romantisk plats?? hjlp mig!
Senast redigerad av Treo citrus 2008-07-10 kl. 19:34.
2008-07-10, 19:56
Medlem
Sjgrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Sorry att jag inte gav er ngon update igr ikvll p hur det gick, men jag hade rtt mycket alkohol i kroppen och somnade fr jag skulle upp tidigt tillsammans med min goding.

Det sjuka r, hr och hpna, att hon aldrig var inne och kollade lnken jag skickade till henne p msn igr fr jag ringde henne i samma veva s hon klickade bort och logga ur... s det r inte avsljat nnu! Sen r ju frgan ifall det r bra eller dligt.

Tycker det r trkigt att vissa personer ska ta en fr och vara troll ? Varfr ska det vara s fr?

Tack ni alla som fljer den hr trden och skickar massvis med PM till mig (tror jag ftt en 10 stycken sen igr natt)

Tnker p henne dag och natt. Hur ska jag gra? Jag skickade ett sms till henne igr kvll frn mitt riktiga nummer och skrev att jag ville trffa henne fr jag hade ngot viktigt att bertta och hon gr eventuellt med p och trffas. r det bsta sttet? bertta allt fr henne ga mot ga? kanske en romantisk plats?? hjlp mig!
NEEEEJ du frstr ju det mer ju lngre du drar ut p det! F henne att bli riktigt intresserad av dig i verkligheten OMEDELBUMS och hitta ett bra stt att frklara det p (inte bara slnga ut lnken hit direkt ju! Lt henne f smlta tanken frst ju ).

Aja, lycka till!
2008-07-10, 20:05
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:

Folk tror att du r ett troll fr att hela situationen/historian knns s absurd...jag vet inte sjlv vad jag tror men vljer att behandla detta som sant oavsett mina misstankar om motsatsen.

DU skrev ju vid ett tillflle att du lagt ner allt men sen nr nn aktiverade trden igen s var allt pltsligt p gng igen... du hade hillat in dig nnu vrre i dina hrva. att hon nu inte lst lnken nr du la ut den kan ox vara en frklaring fr att fortstta f uppmrksamhet.
Som sagt, jag behandlar detta som sanning men nd...

OnT: bertta allt som det r, trffa henne ga mot ga st upp fr vad du gjort. Visa lite ryggrad frsk vara annat n en ljugande mes...om du ska ha nn chans s mste du gra p detta viset. Och ju lngre du ljuger ju vrre blir det s se till att f en trff snart!
2008-07-10, 20:06
Medlem
Jag vetinte vad man ska sga eller tycka om det hr men underhllande r det
2008-07-10, 20:29
Medlem
Sjgrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
OnT: bertta allt som det r, trffa henne ga mot ga st upp fr vad du gjort. Visa lite ryggrad frsk vara annat n en ljugande mes...om du ska ha nn chans s mste du gra p detta viset. Och ju lngre du ljuger ju vrre blir det s se till att f en trff snart!
Precis. Ju mer du drar ut p det desto mindre chans r det att du faktiskt kommer ha en chans att ens f vara kompis med henne i slutndan. Liksom jmfr med att en person ljuger fr dig i en vecka och sedan sger som det r, jmfrt med en mnad.
Stor skillnad. Och mycket strre creep-faktor, fr den delen.
2008-07-10, 20:55
Medlem
vixxors avatar
ga till ga suger.. f henne att bli intresserad av riktiga du ist!
2008-07-10, 21:05
Medlem
DoktorKubiks avatar
Citat:

Det lter som en PERFEKT id!

Sg INTE sanningen utan bjud henne till en romantisk plats dr hon ska f trffa sin fina pojke. Kan du tnka dig vilken verraskning hon kommer f nr det r DU som str dr! Jag kan inte tnka mig annat n att hon blir alldeles till sig i trasorna och tar dig i tvan, faktiskt.
2008-07-10, 21:07
Medlem
Maizers avatar
Men nej fr helvete sluta frstra nu ts. Nu visar du henne trden igen, sger att det r viktigt att hon lser detta. Sedan skapar hon en anvndare och berttar vad hon tycker.
2008-07-10, 21:09
Medlem
mx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maizer
Men nej fr helvete sluta frstra nu ts. Nu visar du henne trden igen, sger att det r viktigt att hon lser detta. Sedan skapar hon en anvndare och berttar vad hon tycker.

Ja jvlar min skapare, det hade vart ngot!
2008-07-10, 21:37
Medlem
Sjgrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorKubik
Det lter som en PERFEKT id!

Sg INTE sanningen utan bjud henne till en romantisk plats dr hon ska f trffa sin fina pojke. Kan du tnka dig vilken verraskning hon kommer f nr det r DU som str dr! Jag kan inte tnka mig annat n att hon blir alldeles till sig i trasorna och tar dig i tvan, faktiskt.
Hon kanske vill kunna tnka ver det privat utan att han str dr och pressar henne dock. Jag tycker inte det r en bra id egentligen. Hur ska hon f rum och tid att reagera?

Citat:
Ursprungligen postat av Maizer
Hahhhahaha, sneaky sneaky.
Men jag hade faktiskt riktigt grna velat hra frn hennes sida...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in