Citat:
Ursprungligen postat av talkthetalk
Du brukar ha inlägg som verkar trovärdiga men detta måste bara va fel.
På vilket sätt horar sig HA totalt?
Det är Bandidos som börjat med att ta folk från HA. I början på 90talet var Jan Clark Jensen först och sen har det bara fortsatt med Granborg som en av de sista typ. HA gjorde detta för första gången i Sverige i slutet av förra året. Det känns som att du vart sårad över avhoppen från Bandidos. Och Bandidos som tog in nästan hela Outlaws o Loyalty för några år sen slår HA med hästlängder så då måste du kalla Bandidos något värre. Och hur är det med Outlaws då? De har plockat in allt dom fått tag på, så även Bandidostrogna, och leder hand-out of the patches ligan. De är störst cunts of the year sen flera år tillbaks. Sen har Bandidos rekryterat utslängda och avhoppade från HA men som jag förstått har HA inte gjort samma sak. De som gick till HA gjorde det när de var kvar i Bandidos så de kan ju inte ha varit utslängda. Och de som var fullvärdiga i Bandidos blev som bäst prospect om jag förstått det rätt, så HA verkar inte dela ut patchar alls. Denna låga nivå som du kallar det har faktiskt Bandidos börjat med. Ditt påstående om "cunts ocf the year" gäller inte HA utan någon annan klubb.
Att sen påstå att HA måste "värva" riktiga bikers, Bandidos MC är inte heller så troligt. HA är alla bikers ursprung då de var först. Alla andra är bättre eller sämre kopior av HA. Det är säkert naturligt för vissa att ta sig till en högre klubb så det är egentligen inte konstigt att gå från Bandidos till HA men tvärt om blir ju ett steg tillbaks. Vilken klubb man sen håller på är en annan sak, själv håller jag inte på någon. Andra har också tittat på HA när det gäller struktur eller utseende. Raggarklubbar har härmat HA. Även Brödraskapet har gjort det samma. Och OG.
Så Hampus666, här har du helt fel.
Blir ett kort svar;
1. Mitt inlägg handlade om HA/BMC i OZ, som svar på att
HA betalade för de ca 70 BMC members som dom patchade över till HA FULLPATCH. betalar man -horande.
2.
Tyskland BMC patch-over till HA FULLPATCH
3. Danmark, BMC patch-over till HA FULLPATCH
4. Canada, BMC patch-over till HA FULLPATCH.
OK?
BMC har ALDRIG patchat över HA members, no no no.
Detta e en HA grej, att ge ut fullpatch. Okej att BMC tagit in f.d. HA medlemmar -de har startat som hangaround/prospect, inget annat. OK?
HA "bättre" än BMC, var?
USA -i en hel del delstater e BMC den dominanta klubben
OZ - BMC större än HA
Asien -finns inte ens ett HA chapter. BMC dominanta.
Afrika, HA's, helt ok ha ha!
Det att HA värvade riktiga bikers, ironi mannen, ironi.
Loyalty, fattar du inte att det var politik?
Ha losade en person som dog, kommer du ihåg?
BMC "vann" den "kampen".
så jag hade fel och du hade rätt, yes?