Citat:
Ursprungligen postat av loto
Du hampus du fattar ingenting.
De från Stockholm som hoppa av BMC hoppa inte av för att dom inte ville vara med. Dom hoppa av för att presidenten blev ned graderad från president till vanlig medlem. Du vet inte ett smack.
Snälla loto, sluta kalla honom saker. Du visste inte varför det var fest i Karlstad, det visste jag. Jag kan då inte bara häva ur mig att du inte vet ett smack, för du har bra koll.
Hampus vet en jävla massa, loto, han vet mer om BMC än både dig och mig. Ska du då säga att han inte vet ett smack?
Du snackade om hur Tidaholm är uppbyggt, har du varit där eller körde du Google maps som du sa?
Citat:
Så sluta att säg att dom hoppa av för att de inte ville vara med. Hade Bmc villa ha kvar dom så hade dom varit kvar men inte en viss person som pres därför lämnade han. Han tog med sig dom andra killarna när han inte fick vara pres. Om du har en aning om varför han inte fick var pres så skulle du fatta varför. Då stack han till HA med sina allierade inom klubben.
Tror du att du har 100% koll på detta? Jag vet att du fått detta återberättat för dig.
Citat:
1. Han blev ned graderad och valde sj att lämna pg av det.
2. Detta gäller BMC stockholm vet ej hur det sätt ut i andar delar av BMC i Sverige
3. Bmc i tyskland blev köpta av HA för att patcha över det är en svaghet HA visar. Genom att locka med pengar. Såna medlemmar är inte så lojala mot en om dom kommer för pengar. Ska man lämna så ska man lämna för eget begär. Ex titta p Zlatan han säger att den klubben han flyttar till är den bästa och hans favorit klubb och han kysser klubbmärket som en hora. han har kysst 5 klubbmärken nu i sin tid. Och han är inte lojal til någon av dom. Alltså en klubbhora som alla andra fotbollspelare och mc medlemmar som byter patchar med mera. FATTA
Faktum kvarstår, har HA värvat BMC-medlemmar, de som de dessutom snackar skit om? Ja.
Har BMC värvat några FP i HA? Nej.
Vad är problemet?
Hur kan du å ena sidan kalla en klubb för massa skit och sedan värva över 100 man från dem?
Det säger både en del om de som gick över, men även HA gör sig själva en björntjänst där.
'Mogge, som gått över, han skulle aldrig hamna i HA om han inte varit med i BMC. Han var ingen biker, han hade aldrig kommit i kontakt med HA. HA tar alltså med en som personligen säkert vinner på det, men vad vinner HA på att ta med en som egentligen aldrig hade nått dem, eller som egentligen inte gör varken från eller till?