Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-13, 11:57
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
HA finns via derars support-klubb, deathmeassanger MC (ej 100 på stavning).
BMC har ingen monopol, flertal internationella klubbar i Thailand. BMC e dock störst, men ingen monopol.
Bajen, enbart spekulationer i ditt inlägg.

Ja och det var jag väl även tydlig med, om jag tolkar dig rätt så påstår du att BMC första chapter tidigare var HA members i andra delar av världen, korrekt uppfattat? Då är det ju rätt av mig att påstå att ngt HA chapter aldrig funnits i Thailand, eller är jag helt ute o snurrar nu? Vi skiljer på members o riktiga chapters, HA members finns det fortfarande gott om i Thailand, men inte samma sak som ett Thai chapter av HA. Samma snurr som med Turkiet, det har aldrig funnits ngt turkiskt BMC chapter men det finns idag ett turkiskt HA chapter med fd bandidos, är jag rätt på det?
Citera
2012-02-13, 12:03
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKain
Jag fattar skillnaden BMC killar i Sverige ville hellre vara prospects i HA än fullvärdiga i BMC. Om man blir utslängd och inte platsar i BMC kan man inte gå med i HA i Sverige, däremot kan man gå med i BMC om man inte platsar i HA. Så det är väl svaret på din tidigare frågeställning om var HA skulle vara bättre än BMC=Sverige. Tror du på fullt allvar på att BMC har gallrat ut medvetet, att det är därför man har tappat så mycket folk? Nejdu Hampus666 folk har lämnat frivilligt och gått nån annanstans, medan BMC desperat värvar utslängda medlemmar från andra klubbar.

Du hampus du fattar ingenting.

De från Stockholm som hoppa av BMC hoppa inte av för att dom inte ville vara med. Dom hoppa av för att presidenten blev ned graderad från president till vanlig medlem. Du vet inte ett smack. Så sluta att säg att dom hoppa av för att de inte ville vara med. Hade Bmc villa ha kvar dom så hade dom varit kvar men inte en viss person som pres därför lämnade han. Han tog med sig dom andra killarna när han inte fick vara pres. Om du har en aning om varför han inte fick var pres så skulle du fatta varför. Då stack han till HA med sina allierade inom klubben.

1. Han blev ned graderad och valde sj att lämna pg av det.
2. Detta gäller BMC stockholm vet ej hur det sätt ut i andar delar av BMC i Sverige
3. Bmc i tyskland blev köpta av HA för att patcha över det är en svaghet HA visar. Genom att locka med pengar. Såna medlemmar är inte så lojala mot en om dom kommer för pengar. Ska man lämna så ska man lämna för eget begär. Ex titta p Zlatan han säger att den klubben han flyttar till är den bästa och hans favorit klubb och han kysser klubbmärket som en hora. han har kysst 5 klubbmärken nu i sin tid. Och han är inte lojal til någon av dom. Alltså en klubbhora som alla andra fotbollspelare och mc medlemmar som byter patchar med mera. FATTA
Senast redigerad av loto 2012-02-13 kl. 12:14.
Citera
2012-02-13, 12:35
Medlem
MongolJonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det är en supporterfest. Bra att du är här som har bra koll och kul med någon man kan bolla grejer mellan.
Det var mycket ni bollade fram och tillbaka. -Vad äre för fest? - De är en supportfest. -ok.

Citat:
Är jag yrkeskriminell? Vad har du fått det ifrån?
Nej du är inte ens hobbykriminell, du är en datanörd som kan google.

Citat:
Suck och du är två olika individer, han är trrevlig och du har varit jävligt uppkäftig. Så därför får du givetvis inget svar.
Och du som är otrevligast av alla här inne. Varför ska folk svara på dina dumma frågor då?
Citera
2012-02-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Bajen, enbart spekulationer i ditt inlägg.
Bra att du förklarade. Och han spekulerar för det mesta, se dig bara omkring.
Citera
2012-02-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Ja och det var jag väl även tydlig med, om jag tolkar dig rätt så påstår du att BMC första chapter tidigare var HA members i andra delar av världen, korrekt uppfattat? Då är det ju rätt av mig att påstå att ngt HA chapter aldrig funnits i Thailand, eller är jag helt ute o snurrar nu? Vi skiljer på members o riktiga chapters, HA members finns det fortfarande gott om i Thailand, men inte samma sak som ett Thai chapter av HA. Samma snurr som med Turkiet, det har aldrig funnits ngt turkiskt BMC chapter men det finns idag ett turkiskt HA chapter med fd bandidos, är jag rätt på det?
Bara för att smätta dig på fingrarna, HA har inga chapters. Lär dig.
Citera
2012-02-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongolJonas
-Vad äre för fest? - De är en supportfest. -ok.
Det var ju precis det som det var.

Citat:
Nej du är inte ens hobbykriminell, du är en datanörd som kan google
Vad är då du?.

Du, din MMC-supportertönt. Håll truten era fega kräk och våga visa era enormt stora organisation.

Om BMC kan du förstås ingenting. Facebook FTW!
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-13 kl. 14:14.
Citera
2012-02-13, 14:05
Medlem
Ford.Fairlanes avatar
Citat:
Bara för att smätta dig på fingrarna, HA har inga chapters. Lär dig.
http://hells-angels.se/helsingborg/
Kontakta gärna Helsingborgarna och påtala deras fel som dom gjort när dom kallar sig själva för chapter.
Citera
2012-02-13, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ford.Fairlane
http://hells-angels.se/helsingborg/
Kontakta gärna Helsingborgarna och påtala deras fel som dom gjort när dom kallar sig själva för chapter.
Många slarvar på hemsidorna. HA World med S.B i spetsen grundade detta och de kallar det för charters. Har HA World fel och Helsingborg rätt? På HA Worlds hemsida så skriver de att de har ett charter i Helsingborg.

Tråden handlar om BMC och där är det chapters som gäller.
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-13 kl. 14:16.
Citera
2012-02-13, 14:12
Medlem
Citat:
Jag fattar skillnaden BMC killar i Sverige ville hellre vara prospects i HA än fullvärdiga i BMC. Om man blir utslängd och inte platsar i BMC kan man inte gå med i HA i Sverige, däremot kan man gå med i BMC om man inte platsar i HA. Så det är väl svaret på din tidigare frågeställning om var HA skulle vara bättre än BMC=Sverige. Tror du på fullt allvar på att BMC har gallrat ut medvetet, att det är därför man har tappat så mycket folk? Nejdu Hampus666 folk har lämnat frivilligt och gått nån annanstans, medan BMC desperat värvar utslängda medlemmar från andra klubbar.

samma sak i norge, fast dom får inga fra andra klubbar dom springer från BMC til vicken som helst klubb.
Citera
2012-02-13, 14:19
Medlem
Citat:
Jag fattar skillnaden BMC killar i Sverige ville hellre vara prospects i HA än fullvärdiga i BMC. Om man blir utslängd och inte platsar i BMC kan man inte gå med i HA i Sverige, däremot kan man gå med i BMC om man inte platsar i HA
Så där enkelt är det inte.
Clark kunde gå med. Kan Pidder och Mega gå med, tror du?

Citat:
Så det är väl svaret på din tidigare frågeställning om var HA skulle vara bättre än BMC=Sverige. Tror du på fullt allvar på att BMC har gallrat ut medvetet, att det är därför man har tappat så mycket folk? Nejdu Hampus666 folk har lämnat frivilligt och gått nån annanstans, medan BMC desperat värvar utslängda medlemmar från andra klubbar.

Nej, det är mer detaljerat än så. Tyvärr. Läs Hampus inlägg sakta.
Citera
2012-02-13, 14:27
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Bra att du förklarade. Och han spekulerar för det mesta, se dig bara omkring.

God Morgon,
Dags för dagens pass framför datorn måntro..?

Skulle inte du kunna vara så vänligt och berätta för mig vad det var som Hampus förklarade vilket jag inte förstod utan istället spekulerade på. Så man får höra det ifrån dig liksom
Citera
2012-02-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Du hampus du fattar ingenting.

De från Stockholm som hoppa av BMC hoppa inte av för att dom inte ville vara med. Dom hoppa av för att presidenten blev ned graderad från president till vanlig medlem. Du vet inte ett smack.
Snälla loto, sluta kalla honom saker. Du visste inte varför det var fest i Karlstad, det visste jag. Jag kan då inte bara häva ur mig att du inte vet ett smack, för du har bra koll.

Hampus vet en jävla massa, loto, han vet mer om BMC än både dig och mig. Ska du då säga att han inte vet ett smack?

Du snackade om hur Tidaholm är uppbyggt, har du varit där eller körde du Google maps som du sa?

Citat:
Så sluta att säg att dom hoppa av för att de inte ville vara med. Hade Bmc villa ha kvar dom så hade dom varit kvar men inte en viss person som pres därför lämnade han. Han tog med sig dom andra killarna när han inte fick vara pres. Om du har en aning om varför han inte fick var pres så skulle du fatta varför. Då stack han till HA med sina allierade inom klubben.

Tror du att du har 100% koll på detta? Jag vet att du fått detta återberättat för dig.

Citat:
1. Han blev ned graderad och valde sj att lämna pg av det.
2. Detta gäller BMC stockholm vet ej hur det sätt ut i andar delar av BMC i Sverige
3. Bmc i tyskland blev köpta av HA för att patcha över det är en svaghet HA visar. Genom att locka med pengar. Såna medlemmar är inte så lojala mot en om dom kommer för pengar. Ska man lämna så ska man lämna för eget begär. Ex titta p Zlatan han säger att den klubben han flyttar till är den bästa och hans favorit klubb och han kysser klubbmärket som en hora. han har kysst 5 klubbmärken nu i sin tid. Och han är inte lojal til någon av dom. Alltså en klubbhora som alla andra fotbollspelare och mc medlemmar som byter patchar med mera. FATTA

Faktum kvarstår, har HA värvat BMC-medlemmar, de som de dessutom snackar skit om? Ja.

Har BMC värvat några FP i HA? Nej.

Vad är problemet?

Hur kan du å ena sidan kalla en klubb för massa skit och sedan värva över 100 man från dem?

Det säger både en del om de som gick över, men även HA gör sig själva en björntjänst där.

'Mogge, som gått över, han skulle aldrig hamna i HA om han inte varit med i BMC. Han var ingen biker, han hade aldrig kommit i kontakt med HA. HA tar alltså med en som personligen säkert vinner på det, men vad vinner HA på att ta med en som egentligen aldrig hade nått dem, eller som egentligen inte gör varken från eller till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in