Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-13, 14:31
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nej, det är mer detaljerat än så. Tyvärr. Läs Hampus inlägg sakta.

El så kan väl du vara så fin och förklara det för honom vad Hampus här ovan menar vilket du med ditt inlägg bifaller. Du får gärna skriva sakta, blir så mycket mer för oss andra att läsa då. Finns ju ingen annan anledning för nån annan än du att äntligen komma med ngt eget....
Citera
2012-02-13, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
God Morgon,
Dags för dagens pass framför datorn måntro..?

Skulle inte du kunna vara så vänligt och berätta för mig vad det var som Hampus förklarade vilket jag inte förstod utan istället spekulerade på. Så man får höra det ifrån dig liksom
Det räcker väl med att Hampus förklarade för dig. "Enbart spekulationer från Bajen"- kan det bli glasklarare?

Nöj dig med att någon ens ids förklara, kräv inte att fler ska göra det. Lillkillen.
Citera
2012-02-13, 14:37
Medlem
bajenvraks avatar
Men det där var ju knappast en förklaring, och Hampus menade inte heller att hela mitt inlägg var en spekulation, där rycker du som vanligt ngt ur sitt sammanhang. Så frågan kvarstår, vad var det som jag fick förklarat för mig av Hampus? Låt oss inte slösa poster, chatvarning på sånt, förklara för mig enbart.
Citera
2012-02-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Men det där var ju knappast en förklaring, och Hampus menade inte heller att hela mitt inlägg var en spekulation, där rycker du som vanligt ngt ur sitt sammanhang. Så frågan kvarstår, vad var det som jag fick förklarat för mig av Hampus? Låt oss inte slösa poster, chatvarning på sånt, förklara för mig enbart.
Jag är trött på dig och orkar inte förklara allt, dessutom kan du ju inte erkänna när du har fel. Men du kan ju börja med att lära dig att i Thailand är utomstående (turister) faranger, och inte falanger, som du skrev.
Citera
2012-02-13, 14:47
Bannlyst
Citat:
Så där enkelt är det inte.
Clark kunde gå med. Kan Pidder och Mega gå med, tror du?

Nej, det är mer detaljerat än så. Tyvärr. Läs Hampus inlägg sakta.

Varför skulle inte dom kunna gå med i BMC?
Citera
2012-02-13, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKain
Tror du på fullt allvar på att BMC har gallrat ut medvetet, att det är därför man har tappat så mycket folk? Nejdu Hampus666 folk har lämnat frivilligt och gått nån annanstans, medan BMC desperat värvar utslängda medlemmar från andra klubbar.
R i Backagänget, lämnade han frivilligt? D.S, som också figurerade med Backa, lämnade han frivilligt? JJ, lämnade han frivilligt?

Finns många som inte lämnat frivilligt, men som senare vill gå med någon annanstans, kanske för att ge igen, så det finns som sagt mer nyanser i detta är ditt svartvita inlägg.
Citera
2012-02-13, 14:49
Medlem
bajenvraks avatar
Trött måste du va, trots allt uppe hela natten, orkar för att du inte vet enbart. Farang falang, vem bryr sig... Båda funkar, fråga vem du vill som varit där.... Jag står för att jag skrev falang istället för farang, men om det inte var det som Hampus skulle förklarat för mig väntar vi andra fortfarande på en förklaring ifrån dig, el det gamla vanliga: http://www.youtube.com/watch?v=MoIyX...eature=related
Citera
2012-02-13, 14:52
Medlem
Ford.Fairlanes avatar
Citat:

Tråden handlar om BMC och där är det chapters som gäller.
Exakt. Detta är BMC tråden, varför ska du då envisas med att tjafsa om HA och vad dom kallar sina avdelningar?
Skit det samma om det är chapters eller charters, vi vet ändå vad som menas, och eftersom dom själva kaller det för charter ena gången och chapter andra gången så låt det bara vara.
Men du verkar så otroligt säker på att det endast är charter som används, och därför visade jag dig att till och med dom själva brukar kunna säga chapter.

Slut ältat om detta nu?
Citera
2012-02-13, 14:53
Medlem
Citat:
Varför skulle inte dom kunna gå med i BMC?
För att Mega har ett pris på sin skalle och att ta med honom blir en indirekt krigsförklaring. Pidder lämnade under vissa former och det fanns ett foto på Mega och Pidder ihop på Facebook, när Pidder var med i TD. EV ville ju joina TD med det satte BMC stopp för.

Var inte JG och Pidder bra polare i HA? Skulle inte det naturliga vara att de gick samma väg efter HA-tiden? Varför tror du att JG, som nu är FP i BMC, och Pidder är det i svenska pajas OMC? Pidder är inte välkommen i BMC.
Citera
2012-02-13, 15:03
Bannlyst
Citat:
För att Mega har ett pris på sin skalle och att ta med honom blir en indirekt krigsförklaring. Pidder lämnade under vissa former och det fanns ett foto på Mega och Pidder ihop på Facebook, när Pidder var med i TD. EV ville ju joina TD med det satte BMC stopp för.

Var inte JG och Pidder bra polare i HA? Skulle inte det naturliga vara att de gick samma väg efter HA-tiden? Varför tror du att JG, som nu är FP i BMC, och Pidder är det i svenska pajas OMC? Pidder är inte välkommen i BMC.

Varför skulle Pidder vara intresserad av att gå med i ett sjunkande skepp som BMC?
Citera
2012-02-13, 15:09
Bannlyst
Citat:
Snälla loto, sluta kalla honom saker. Du visste inte varför det var fest i Karlstad, det visste jag. Jag kan då inte bara häva ur mig att du inte vet ett smack, för du har bra koll.

Hampus vet en jävla massa, loto, han vet mer om BMC än både dig och mig. Ska du då säga att han inte vet ett smack?

Du snackade om hur Tidaholm är uppbyggt, har du varit där eller körde du Google maps som du sa?

Tror du att du har 100% koll på detta? Jag vet att du fått detta återberättat för dig.

Faktum kvarstår, har HA värvat BMC-medlemmar, de som de dessutom snackar skit om? Ja.

Har BMC värvat några FP i HA? Nej.

Vad är problemet?

Hur kan du å ena sidan kalla en klubb för massa skit och sedan värva över 100 man från dem?

Det säger både en del om de som gick över, men även HA gör sig själva en björntjänst där.

'Mogge, som gått över, han skulle aldrig hamna i HA om han inte varit med i BMC. Han var ingen biker, han hade aldrig kommit i kontakt med HA. HA tar alltså med en som personligen säkert vinner på det, men vad vinner HA på att ta med en som egentligen aldrig hade nått dem, eller som egentligen inte gör varken från eller till?

Haha, nej vilken FP i HA skulle vilja byta ner sig till BMC? Därför har BMC inte lyckats värva nån FP från HA. BMC lyckas bara värva med utslängda HA medlemmar.
Citera
2012-02-13, 15:17
Medlem
Citat:
Varför skulle Pidder vara intresserad av att gå med i ett sjunkande skepp som BMC?
Kan man gå med i Top Dogz så kan man gå med i allt

Dessutom, vad tyder på att OMC, som inte ens finns överallt, som aldrig kommer fäste i Stockholm och Göteborg, som fick fäste i Malmö tack vare alla dessa utan hoj, skulle vara ett uppåtgående gäng, i jämförelse med BMC?

Bara TD och OMC som tar med lite vad som helst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in