Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-02, 22:09
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
För att återgå till frågan om Bandidos styrka i Stockholm och ekonomiska kraft. Om det nu är så att B har något kvar att ge i Stockholm och dessutom kan casha upp stålar för en ok villa, hur kommer det sig då att de inte har något klubbhus i Stockholm?

Huset i Huddinge köptes upp av ett annat kri(M)inellt nätverk, nämligen Huddinge Kommun.
Det är skrattretande att se Daniel "Dronten" Dronjak (M) stoltsera i lokaltidningen Mitt I på sidan 5 över sitt mod och handlingskraft när kommunen genom en bulvan köpte klubbhuset.
På samma uppslag fast till vänster på sidan 4 så berättas om en miljöskandal där Allbildelar dumpat 25000 ton giftiga miljöfarliga massor i naturen med början 2006.
Kommunen "Dronten" och alla i (M) har vetat om allting sedan 2006 och aktivt mörklagt hela miljöskandalen.
En Polis/numera kommunpolitiker-riksdagsman för (M) med mycket fläckat rykte har aktivt försökt få tyst på skandalen, men utan resultat.
https://www.flashback.org/t1343211
Här rör det sig om grovt miljöbrott, tjänstefel, grovt mutbrott och övergrepp i rättssak från kommunens sida.
Tydligen så är det helt i sin ordning att Daniel "Dronten" Dronjak och hans partikollegor ägnar sej åt grov gängkri(M)inalitet medan de uppbär lön från hederliga skattebetalare i Huddinge.
För innevånarna i Huddinge är det helt klart att det styrande kri(M)inella gänget inte vill ha konkurrens av något annat gäng inom sitt revir och därför försöker att driva ut dem.
Citera
2012-05-02, 22:30
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Huset i Huddinge köptes upp av ett annat kri(M)inellt nätverk, nämligen Huddinge Kommun.
Det är skrattretande att se Daniel "Dronten" Dronjak (M) stoltsera i lokaltidningen Mitt I på sidan 5 över sitt mod och handlingskraft när kommunen genom en bulvan köpte klubbhuset.
På samma uppslag fast till vänster på sidan 4 så berättas om en miljöskandal där Allbildelar dumpat 25000 ton giftiga miljöfarliga massor i naturen med början 2006.
Kommunen "Dronten" och alla i (M) har vetat om allting sedan 2006 och aktivt mörklagt hela miljöskandalen.
En Polis/numera kommunpolitiker-riksdagsman för (M) med mycket fläckat rykte har aktivt försökt få tyst på skandalen, men utan resultat.
https://www.flashback.org/t1343211
Här rör det sig om grovt miljöbrott, tjänstefel, grovt mutbrott och övergrepp i rättssak från kommunens sida.
Tydligen så är det helt i sin ordning att Daniel "Dronten" Dronjak och hans partikollegor ägnar sej åt grov gängkri(M)inalitet medan de uppbär lön från hederliga skattebetalare i Huddinge.
För innevånarna i Huddinge är det helt klart att det styrande kri(M)inella gänget inte vill ha konkurrens av något annat gäng inom sitt revir och därför försöker att driva ut dem.
Det där var ju jätteintressant hördudu men som du själv konstaterar verkar det ju redan finnas en tråd om den där saken. Framförallt kan jag inte riktigt se att miljöskandalen i Huddinge på något sätt motsäger mitt påstående att Bandidos är ett gäng fullständiga fattiglappar som inte klara av en sån grundläggande sak som att skaffa sig ett klubbhus.

Scouter, skridskoseglare, bouleklubbar och fan och hans moster lyckas fixa lokaler till sina aktiviteter men tjockisarna i Bandidos är inte i närheten.
Citera
2012-05-03, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brummelo
Är det nån som är idiot och missanpassad så är det du!Du vräker ut dig bara massa skit så fort du öppnar brödfittan så slå igen den bara eller säg nått vettigt för fan.Tror BMC fixar 600 utan större problem,,,FIXAR DU???????

Varför såldes då huset av Kronofogden då? Tar man fram 600 000kr utan större problem så hade man tagit fram hela slanten till huset.
Detta är ett gäng grabbar utan utbildning. Därav inget jobb=Inga pengar=Inget hus.
Citera
2012-05-04, 13:12
Medlem
MongolJonass avatar
Hur går det för de hemlösa småpundarna i Bandildos Stockholm, kommer dom att hitta något annat skjul att ockupera till nästa gång dom blir vräkta?
Tragiskt att dom inte kan behålla en lokal nångång. Men så är det med pundskallar.
Citera
2012-05-04, 13:21
Medlem
MongolJonass avatar
Citat:

För att återgå till frågan om Bandidos styrka i Stockholm och ekonomiska kraft. Om det nu är så att B har något kvar att ge i Stockholm och dessutom kan casha upp stålar för en ok villa, hur kommer det sig då att de inte har något klubbhus i Stockholm? Vill dom inte?? Varför var då huset i Snättringe så viktigt? Kan inte bara alla inse att B är slut just nu i Stockholm. De kan för fan inte ens skaffa fram en lokal. Vilka losers.
Bandildosarna i Stockholm är samma sorts förlorare som dom alltid har varit. Krävs lite bättre kvallitet på folket som skall representera huvudstaden eftersom det är svårare att ettablera sig i Stockholm. I Göteborg och andra byhålor kan dom skrämma småungar, men i storstan har dom inget som helst att säga till om.
Citera
2012-05-04, 17:33
Medlem
både HA og BMC, er det pounders. det er derfor det bare går ut for dem, her i Norge er det en katastrofe! Narkotika ødelegger, bare sjekk hvor mange av de ledende figurene nå er dømt for en narkotika
Citera
2012-05-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
http://www.youtube.com/watch?v=i94kNOUrO5Y
Vet inte varför Aje vill synas och höras och att det ska låta som han var en stor gangster, han var missbrukare som kunde göra stora affärer via Bandidos kontakter och det var där pengarna hamnade. Aje själv har aldrig haft några pengar, han fick tigga av socialen ha ha ha
Citera
2012-05-06, 10:43
Medlem
Citat:
He he, jag mår alltid väldigt bra när nån halvt hjärndöd person på forumet Organiserad brottslighet vill träffas irl. Det betyder att jag lyckats förolämpa honom och att alla andra argument är slut än just "det där skulle du inte våga säga öga mot öga". Stackars, stackars dumma människa.

För att återgå till frågan om Bandidos styrka i Stockholm och ekonomiska kraft. Om det nu är så att B har något kvar att ge i Stockholm och dessutom kan casha upp stålar för en ok villa, hur kommer det sig då att de inte har något klubbhus i Stockholm? Vill dom inte?? Varför var då huset i Snättringe så viktigt? Kan inte bara alla inse att B är slut just nu i Stockholm. De kan för fan inte ens skaffa fram en lokal. Vilka losers.
Att inte du tar och fråga dom???Du är en liten finnhora fram med koskenkorvan,
Citera
2012-05-06, 11:05
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brummelo
Att inte du tar och fråga dom???Du är en liten finnhora fram med koskenkorvan,
Ja du, jag kanske får ta och göra det. Normalt sett så brukar det ju finnas en hel drös med små språkrör för Bandidos härinne men när det gäller klubblokalen i Stockholm har det blivit väldigt, väldigt tyst.
Citera
2012-05-10, 23:59
Bannlyst
Här var det tyst.
Citera
2012-05-12, 09:25
Medlem
Bandidos i Australien har tydligen bildat en stödklubb för enbart muslimer. Dom kallar klubben för Soldiers Of Islam och under polisraider har man hittat idolbilder av Usama Bin Laden. En del av medlemmarna är före detta Irakiska soldater.
Där försvann den sista lilla romantiska bild jag hade av bikers iaf. Nu blir det till att rösta för hårdare tag och inte fan tänker jag någonsin under några omständigheter stödja någon klubb genom inköp av t-shirts eller spendera pengar på mc-träffar där inkomster går till sådant här drägg.
Sons Of Islam?! Det handlar verkligen enbart om cash numer och man drar sig inte för att rekrytera vem som helst och vad som helst så länge det kan ge stålar. Jag skulle inte pissa på en Bandidosmedlem om jag såg honom stå i brand.
Citera
2012-05-12, 10:17
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ag3nt0rang3
Bandidos i Australien har tydligen bildat en stödklubb för enbart muslimer. Dom kallar klubben för Soldiers Of Islam och under polisraider har man hittat idolbilder av Usama Bin Laden. En del av medlemmarna är före detta Irakiska soldater.
Där försvann den sista lilla romantiska bild jag hade av bikers iaf. Nu blir det till att rösta för hårdare tag och inte fan tänker jag någonsin under några omständigheter stödja någon klubb genom inköp av t-shirts eller spendera pengar på mc-träffar där inkomster går till sådant här drägg.
Sons Of Islam?! Det handlar verkligen enbart om cash numer och man drar sig inte för att rekrytera vem som helst och vad som helst så länge det kan ge stålar. Jag skulle inte pissa på en Bandidosmedlem om jag såg honom stå i brand.

http://www.heraldsun.com.au/news/mor...-1225969899977

En gammal artikel om dem, vet inte om de finns kvar nu nästan två år senare. Men det är pengar som styr, inte etnicitet, politik eller religion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in