Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-04, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det blir svårt, men visst kan det funka, beroende på hur den övriga tiden ser ut.
vart skriver man på!!!
träffa några norska bandidos i thailand under bikeweek mars 2011 och dom var så jävla schyssta
fick hänga med dom ett par dagar och hade "the time of my life"
dock är jag dömd våldsbrottsling=(
Citera
2012-09-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Nja snarare bögskap. Män pussar inte varandra på munnen oavsett omständigheter och relation till varandra. Det är vidrigt, jävligt bögigt och helt jävla fel!
Om dom gjort det har det varit på skämt, det är inget som de brukar göra men en stor björnkram är inget ovanligt. Vanliga svenssons kanske inte fatar detta men de har heller ingen att ringa om de orättfärdigt har någon efter sig eller behöver låna 100 000 inom en timme eller låna någons bil för att göra ett ärende 50 mil bort eller...eller....(fortsätt att fylla på)

Tänk på det!
Citera
2012-09-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testo85
vart skriver man på!!!
träffa några norska bandidos i thailand under bikeweek mars 2011 och dom var så jävla schyssta
fick hänga med dom ett par dagar och hade "the time of my life"
dock är jag dömd våldsbrottsling=(
Skriver på? Skriv det på insidan av din hand.
Citera
2012-09-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Skriver på? Skriv det på insidan av din hand.
hahahhaha sounds great=)
Citera
2012-09-05, 05:51
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Om dom gjort det har det varit på skämt, det är inget som de brukar göra men en stor björnkram är inget ovanligt. Vanliga svenssons kanske inte fatar detta men de har heller ingen att ringa om de orättfärdigt har någon efter sig eller behöver låna 100 000 inom en timme eller låna någons bil för att göra ett ärende 50 mil bort eller...eller....(fortsätt att fylla på)

Tänk på det!
En björnkram män emellan är absolut inget fel och fullt naturligt om två män har när band till varandra. Att däremot pussa en annan man på munnen är vidrigt och absolut inte normalt. Det var inte på skämt, i dokumentären sas det att det var en tradition för presidenterna att hälsa på varandra så. Kanske gäller det bara i Frankrike?
Citera
2012-09-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000

Tänk på det!

ne inget skämt att pussa varran på munnen innom bandidosklubben, presidenter pussar varran på munnen detär tradition. finns en dokumentär på svtplay om bandidos där ja fick lära mig de igår
jag tyckte de va Bögigt haha
Citera
2012-09-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RikSomFan
ne inget skämt att pussa varran på munnen innom bandidosklubben, presidenter pussar varran på munnen detär tradition. finns en dokumentär på svtplay om bandidos där ja fick lära mig de igår

Det är väl inte bögigt om det inte är menat sexuellt. Olika kulturer i olika länder. Håller med om att det skulle vara opassande i swe men folk i allmänhet håller på så mycket mer i bla frankrike och då även bland MC folk.
Citera
2012-09-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testo85
Kan man bli prospect om man har ett 7-4 jobb? Anledningen till att jag frågar är för att fastställa om en "vän" snackar skit. Mvh

Givetvis kan du det. Men din familj/partner/sambo kommer inte att se mycket av dig.
Efter jobb, rakt ner till klubben, hemma kanske 22:30..Varje dag.. Helgerna, ja du sover lite hemma, det e allt..
Citera
2012-09-05, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Nja snarare bögskap. Män pussar inte varandra på munnen oavsett omständigheter och relation till varandra. Det är vidrigt, jävligt bögigt och helt jävla fel!

ha ha! roliga inlägg..
Personligen så pussar jag inga karlar..alls. varken på mun, hals, hand eller andra delar av kroppen..
Kram, visst. Puss - kvinnor.
Citera
2012-09-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RikSomFan

Så korkat!
Fattar du inte det.
Så om vi ser det på tv eller i Aftonbladet, ja då e det sant..
Precis som att det e ok att pussa andra karlar på munnen..
Och vad skulle skillanden vara på en President i ett chapter och tex vice pres, om detta skulle vara en tradition skulle ju alla hålla på med det. Puckad diskusion.
Vad kul att du lär dig via tv'n....not..
Jag har träffat en jävla massa medlemmar och jag ser inga mun-pussar, fucking puckat.
Citera
2012-09-05, 15:27
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Så korkat!
Fattar du inte det.
Så om vi ser det på tv eller i Aftonbladet, ja då e det sant..
Precis som att det e ok att pussa andra karlar på munnen..
Och vad skulle skillanden vara på en President i ett chapter och tex vice pres, om detta skulle vara en tradition skulle ju alla hålla på med det. Puckad diskusion.
Vad kul att du lär dig via tv'n....not..
Jag har träffat en jävla massa medlemmar och jag ser inga mun-pussar, fucking puckat.
Kika på dokumentären så får du se detta vid ett flertal tillfällen , urk
Och det mest tragiska i detta är att ett flertal här inne försvarar det med "brödraskap" "respekt" mm
Det är fan inget annat än GAY
Citera
2012-09-05, 19:54
Medlem
http://www.tumblr.com/tagged/hunter-...ore=1323906618

i read today that sometimes hells angels kiss each other on the mouth, just to throw people off. i think that may be the greatest thing ever.

photo by Hunter S. Thompson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in