Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-25, 01:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag respekterar dig om du tycker en sak och står fast vid det. Men jag kan inte respektera Leif som ena dagen umgås med de han ska snacka skit om nästa dag.

Jag har inte umgåtts med BMC folk som vänner.
Citera
2009-03-25, 11:20
Bannlyst
Han är inte polack... han är kroat!!
Senast redigerad av alexgr 2009-03-25 kl. 11:38.
Citera
2009-03-25, 13:36
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Han har ingen aning.
Exakt, har redan bevisat att jag är insatt genom att skriva vart han är uppvuxen.
Du ska inte döma alla efter dig själv, du som googlar dig till din "kunskap"..
Jag, Leif och några till sitter med en hel del info, till skillnad från dig..
Senast redigerad av Kenty-59 2009-03-25 kl. 13:57.
Citera
2009-03-25, 15:14
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Cissi = överbevisad

Citat:
Hans smutsiga pengar ? Han tjänar ca 300 vitt/året. vad tjänar du?

Nu har du gjort bort dig grovt, kul att du utger dig för att vara så insatt i Eddy Pavers ekonomi, som om du vore hans personliga revisor.

Du påstår att Eddy Paver tjänar ca 300K vitt/året, men faktum är att han år 2007 taxerade 0 kr, vilket i sin tur innebär att han inte tjänade en enda krona vitt, du är som vanligt helt ute och cyklar ditt dumma helvete.

Vad jag nu vill veta är hur har du fått den informationen om att han tjänar 300K per år, var det genom att du har delat säng med honom, eller via opålitliga hörsägen?

Jag har svaret på varifrån du har fått dessa uppgifter, de är helt och hållet dina egna slutsatser vilket bevisar din totala inkompetens i frågan.

Citat:
Mer fakta om Eddy Paver:

Skuld hos KFM uppgår till 1109 594kr "allmänna mål"
Sammanlagt 87 ärenden rörande skattemål, uteblivet underhåll " han har 3 barn", brottsofferfonden mm.

Taxerad inkomst 2007 " 0 kr ".
Taxerad inkomst 2006 " 85 000 kr "

Pengarna Eddy Paver tjänar kommer från kriminalitet och inget annat.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-03-25 kl. 15:29.
Citera
2009-03-25, 15:51
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Nu har du gjort bort dig grovt, kul att du utger dig för att vara så insatt i Eddy Pavers ekonomi, som om du vore hans personliga revisor.

Du påstår att Eddy Paver tjänar ca 300K vitt/året, men faktum är att han år 2007 taxerade 0 kr, vilket i sin tur innebär att han inte tjänade en enda krona vitt, du är som vanligt helt ute och cyklar ditt dumma helvete.

Vad jag nu vill veta är hur har du fått den informationen om att han tjänar 300K per år, var det genom att du har delat säng med honom, eller via opålitliga hörsägen?

Jag har svaret på varifrån du har fått dessa uppgifter, de är helt och hållet dina egna slutsatser vilket bevisar din totala inkompetens i frågan.

Pengarna Eddy Paver tjänar kommer från kriminalitet och inget annat.
Tack för intresant information, ja var ju inte många kronor han drar in och rimmar ju illa med Cissis uppgifter omatt han skulle dra in 300.000:- vitt per år.
Skulle vara kul höra Cissis kommentar på dom här uppgifterna..
Citera
2009-03-25, 16:46
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
När det gäller Eddys inkomst så deklarerade han får en bra summa då han jobbade med sin farsa. men det har tydligen förändrats.
Ja tydligen har den radikalt försämrats, bra att Leif förser oss med aktuella uppgifter..
För är ju nuet som är intressant, inte vad han tjänade för 10 år sen..
Citera
2009-03-25, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Ja tydligen har den radikalt försämrats, bra att Leif förser oss med aktuella uppgifter..
För är ju nuet som är intressant, inte vad han tjänade för 10 år sen..
Han är miljonär idag Konta kenty.

(försök nu att hoppa över dina smileys i nästa inlägg)
Citera
2009-03-25, 16:49
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Han är miljonär idag Konta kenty.

(försök nu att hoppa över dina smileys i nästa inlägg)
Sammanlagt 87 ärenden rörande skattemål, uteblivet underhåll " han har 3 barn", brottsofferfonden mm.

ja miljonär i skulder verkar han vara..
Citera
2009-03-25, 16:51
Bannlyst
Citat:

ja miljonär i skulder verkar han vara..
Han har en taxerad förmögenhet med.
Citera
2009-03-25, 17:23
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Han har en taxerad förmögenhet med.
Du får gärna styrka den uppgiften..
För vad vi vet nu tack vare Leifs insats, är att han uppbär en skuld på över en miljon och haft en mkt liten inkomst senaste åren..
Citera
2009-03-25, 17:29
Bannlyst
Citat:
Du får gärna styrka den uppgiften..
För vad vi vet nu tack vare Leifs insats, är att han uppbär en skuld på över en miljon och haft en mkt liten inkomst senaste åren..

Här har du din hund

"Fakta

Ålder: 35. Familj: Flickvän, tre barn (2, 4 och 6 år). Bor: Ensam i en enrumslägenhet i Halmstad. Gör: Ledare för Bandidos *Nomad. Var med och startade Bandidos MC Halmstad men klubben *är fryst sedan 2004. Tjänar: Officiellt 0 kronor. Taxerad förmögenhet: 1,3 miljoner kronor (pengar från fastig*hets*försäljning). Skuld hos kronofogden: 880695 kronor. Antal betalningsanmärkningar: 53. Röstar på: Moderaterna. ”Jag vill gärna supporta en gammal *kompis som är *lokalpolitiker i Halmstad.”

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_691877.svd
Citera
2009-03-25, 17:33
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Här har du din hund

"Fakta

Ålder: 35. Familj: Flickvän, tre barn (2, 4 och 6 år). Bor: Ensam i en enrumslägenhet i Halmstad. Gör: Ledare för Bandidos *Nomad. Var med och startade Bandidos MC Halmstad men klubben *är fryst sedan 2004. Tjänar: Officiellt 0 kronor. Taxerad förmögenhet: 1,3 miljoner kronor (pengar från fastig*hets*försäljning). Skuld hos kronofogden: 880695 kronor. Antal betalningsanmärkningar: 53. Röstar på: Moderaterna. ”Jag vill gärna supporta en gammal *kompis som är *lokalpolitiker i Halmstad.”

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_691877.svd
Men vore ju lämpligt han gjorde sig skuldfri när han sitter på såna stora pengar då..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in