Citat:
Ursprungligen postat av Mesmero
Det är möjligt att det inte är skälet men det är klart att har man gjort sig obekväm är det lite svårare att tolerera andra saker. Särskilt om han inte är ute i BS vilket då antingen betyder att han valt att kliva av själv (vilket naturligtvis kan ha med påtryckningar, yttre press eller annat att göra) eller att han blivit tvingad för en skitsak och då är sannolikheten rätt hög att Södertäljehistorien underlättat beslutet.
Men jag vet inte vad som hänt och vilket skälet är men det är klart att det väcker spekulationer vilket naturligtvis inte kan komma som en chock för klubben.
Sant, jag ser din poäng.
Särskilt när det är en tongivande medlem som lämnat (oavsett anledning).
Känns som att BMC Stockholm tar flera stag bakåt för varje steg framåt..
Jag tycker att BMC Stockholm borde satsa mera på renodlad MC verksamhet och distansera sig mot dessa (inga namn) "wannabe-gangsters". Antingen eller liksom. Visst kan det vara bra att ha lite tunga kontakter så att säga. Men vad fan, brödraskap och sammanhållning eller politik och egen vinning/makt, skall det vara så svårt??
Kanske inte så konstigt igentligen, de flesta i Stockholm har ej varit med särskilt länge..
Känns som att det e dags för en erfaren Nomad att flytta till Stockholm..
Men vad fan vet jag.
FTL