Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-09, 17:10
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
HALLÅ LYSSNA HÄR!
Underklubben till Syndicate Legion heter Red & Black Soldiers och inget annat!

INTE Black & Red!!!!!!

Och $.L och R.B.$ är inte någon mc-klubb och delar inte alls den kulturen.. Även om det finns ett intresse hos vissa medlemmar att åka sporthoj så delar inte alla i $.L det intresset.

Det som $:L och R.B.$ kräver av sina medlemmar är:
Respekt, Lojalitet och Brödraskap

Va fan gjorde dom i X-Team och BMC Probationary = på väg att bli medlemmar i Bandidos MOTORCYKEL KLUBB?

Citat:
Dom har hoppat av X-team och Bandidos och gått med SL i stället.......

Vilken kultur delar dom nu då?

Citera
2011-09-09, 17:10
Medlem
samotis avatar
Citat:
Nehe säger du det så, du verkar ju ha full koll på det mesta!

Men det säger ju mycket om dom går ifrån X-team och BMC till S.L

Tagga, har SL skickat dig som sekreterare. ny öppnad konto dessutom. Vad är SL? tunga eller? Det säger allt om medlemmarna som har bytt sidan
Citera
2011-09-09, 17:11
Medlem
b-os avatar
Citat:
Nehe säger du det så, du verkar ju ha full koll på det mesta!

Men det säger ju mycket om dom går ifrån X-team och BMC till S.L

Att dom inte fick lämp eller att dom missade på uppkörningen?
Citera
2011-09-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Va fan gjorde dom i X-Team och BMC Probationary = på väg att bli medlemmar i Bandidos MOTORCYKEL KLUBB?

RESPEKT, LOJALITET OCH BRÖDRASKAP
Citera
2011-09-09, 17:12
Medlem
Citat:

Citera
2011-09-09, 17:14
Medlem
samotis avatar
Citat:

Skojar du allt är fasad finns inget broderskap, det är bara cash occ inget annat vilke Sl inte gör
Citera
2011-09-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Tagga, har SL skickat dig som sekreterare. ny öppnad konto dessutom. Vad är SL? tunga eller? Det säger allt om medlemmarna som har bytt sidan

Ne men jag var inne och kollade dina inlägg.... du har ju bara snackat om S.L

Jag har precis muckat och min epost har blivit inaktiverad så jag får inte tag på mitt lösenord.
Citera
2011-09-09, 17:17
Medlem
Citat:

"Tagga ner" Va faan menar du? Du får just info för en förmodad företrädare för Syndicate Legion. Börja inte käfta emot innan du satt dig in i ärendet. "Vad är SL?" Tagga ner själv eller sätta dig in i vad du argumenterar om.

Inte bra att alla flyr från BMC? Nej, det är väl ingen höjdare för dem men det finns säkert anledingar.
Citera
2011-09-09, 17:18
Medlem
b-os avatar
Citat:

Jaha och hur många gånger tror du inte dessa f.d. MC intresserade herrar skrivit LL&R på BMC hemsidor??

Ja ja nog om det..
Citera
2011-09-09, 17:23
Medlem
samotis avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
"Tagga ner" Va faan menar du? Du får just info för en förmodad företrädare för Syndicate Legion. Börja inte käfta emot innan du satt dig in i ärendet. "Vad är SL?" Tagga ner själv eller sätta dig in i vad du argumenterar om.

Inte bra att alla flyr från BMC? Nej, det är väl ingen höjdare för dem men det finns säkert anledingar.

Du som är så insatt hur länge har Kristianstad avd funnits? Dem finns inte i Kristianstad längre, de har flyttat till Östragöinge? jag tror inte Bmc förlurar nåt eftersom avdelningen har inte funnits länge. Den är Nystartad max 1år. Ja Sl vem är dem? Folk som åker för ingenting, som inte har hjärna, sitter mest för meningslösa brott som inte ger pengar.Fadi enbenta ligisten, och dem andra pundarna
Citera
2011-09-09, 17:26
Medlem
samotis avatar
Citat:
Jaha och hur många gånger tror du inte dessa f.d. MC intresserade herrar skrivit LL&R på BMC hemsidor??

Ja ja nog om det..
Bästa bästa jag fattar inte vad folk tror, vart finns broderskap så länge de har nytta broshan broshan men sen vad händer? respekt förtjänar man den får man inte genom genom rädsla.dem får hitta på vem dem ska gå på.
Citera
2011-09-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ja Sl vem är dem? Folk som åker för ingenting, som inte har hjärna, sitter mest för meningslösa brott som inte ger pengar.Fadi enbenta ligisten, och dem andra pundarna

Du var bra stor i käften du samoti... Den munnen måste ha skapat problem för dig.
Ja du är säkert en grym lirare!!!
Men att du har något emot S.L det syns ju i dina inlägg du har ju bara skrivit om dom..

Det är du satt som är sekreteraren här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in