Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-04, 05:35
Medlem
GWashington tror på tomten
Citera
2011-12-04, 17:43
Medlem
all respekt till dom som tycker till men erkänner att ni inte vet särskilt mycket om saken... men till alla wanabee profstyckare ni vet ju inte mycket så sluta spela nått ni inte e.... jag vet ganska lite sj om ha o bmc men vet att bmc började rekrytera invandrare från förorten för flera år sen och nu börjar ha göra samma sak då dom insåg att blattar är framtiden för klubbarna o gängen... ha solna rektyterade en zigenare från rinkeby o en chilenare från s-tälje så ha har väl insett att kamelryttare e ett nödvändigt måste för att ha ska överleva i sverige om ca 5-10år...
Citera
2011-12-04, 19:34
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idinmammaout
all respekt till dom som tycker till men erkänner att ni inte vet särskilt mycket om saken... men till alla wanabee profstyckare ni vet ju inte mycket så sluta spela nått ni inte e.... jag vet ganska lite sj om ha o bmc men vet att bmc började rekrytera invandrare från förorten för flera år sen och nu börjar ha göra samma sak då dom insåg att blattar är framtiden för klubbarna o gängen... ha solna rektyterade en zigenare från rinkeby o en chilenare från s-tälje så ha har väl insett att kamelryttare e ett nödvändigt måste för att ha ska överleva i sverige om ca 5-10år...

Inte helt hundra själv på hur det exakt ser ut men. Kamelryttarna som du säger ser du väl endast i BMC Väst medan HA's Chilenare och Tattare endast springer med support...det är väl lite skillnad?

Min personliga uppfattning är att oavsett vem du är eller var du kommer ifrån så har du inte i hojsvängen att göra om du inte brinner för din hoj och din klubb...ser du att spänna väst eller kränga linor som det primära så är du inget annat än en misslyckad förortsapa.

Men det är min uppfattning och olika kulturer = olika intresse generellt!
Citera
2011-12-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Inte helt hundra själv på hur det exakt ser ut men. Kamelryttarna som du säger ser du väl endast i BMC Väst medan HA's Chilenare och Tattare endast springer med support...det är väl lite skillnad?
Jaså, så HA har inga invandrare som medlemmar?
Citera
2011-12-04, 19:49
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jaså, så HA har inga invandrare som medlemmar?

Tänker inte gå in i diskussion med dej, det ger mej sådana flashbacks till en gammal användare här...Läs nu alla orden jag skrev ett och ett så ser du att jag inte skrev som du säger.
Citera
2011-12-04, 19:58
Medlem
Citat:
Tänker inte gå in i diskussion med dej, det ger mej sådana flashbacks till en gammal användare här...Läs nu alla orden jag skrev ett och ett så ser du att jag inte skrev som du säger.
Ok, jag kanske missförstod dig, men det ser ut som att du antyder att invandrarna blir medlemmar i BMC, men i HA är de endast support.

Citat:
Kamelryttarna som du säger ser du väl endast i BMC Väst medan HA's Chilenare och Tattare endast springer med support...det är väl lite skillnad?

Om jag nu missförstått dig så får du gärna förklara vad du menade.
Citera
2011-12-04, 20:12
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ok, jag kanske missförstod dig, men det ser ut som att du antyder att invandrarna blir medlemmar i BMC, men i HA är de endast support.

Om jag nu missförstått dig så får du gärna förklara vad du menade.

Jag menade i det fallet så var det nog så, sen att HA enligt tradition varit mer försiktiga som i Sverige med utom Nordisk och i USA med exempelvis Lationos.

Men självklart ändras saker med tiden...som vi ser.
Citera
2011-12-04, 20:13
Medlem
Citat:
Jag menade i det fallet så var det nog så, sen att HA enligt tradition varit mer försiktiga som i Sverige med utom Nordisk och i USA med exempelvis Lationos.

Men självklart ändras saker med tiden...som vi ser.
Ok, då är jag med.
Citera
2011-12-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Varför är det så tyst om Ted?

Jag reagerade också på att det varit så tyst i medierna. De brukar ju alltid försöka gotta sig och sälja lösnummer så mycket som det bara går.

Det är ju bekräftat på Bandidos hemsida att det var han. Hoppas att han efter omständigheterna mår väl.
Citera
2011-12-04, 23:42
Medlem
Tamburmajors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Jag reagerade också på att det varit så tyst i medierna. De brukar ju alltid försöka gotta sig och sälja lösnummer så mycket som det bara går.

Det är ju bekräftat på Bandidos hemsida att det var han. Hoppas att han efter omständigheterna mår väl.

Är det denna händelse? http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ma...ra_6679434.svd, http://www.expressen.se/nyheter/1.26...rg-i-stockholm
Citera
2011-12-05, 07:43
Medlem
De stora tuffa grabbarna snackar om heder, ärlighet o respekt, men Sam Khabbaz från Karlstadchapret lurar småtjejer att ta stora banklån åt honom som han sen vägrar betala tillbaka, Vilket skräp!
Citera
2011-12-05, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnytheman666
De stora tuffa grabbarna snackar om heder, ärlighet o respekt, men Sam Khabbaz från Karlstadchapret lurar småtjejer att ta stora banklån åt honom som han sen vägrar betala tillbaka, Vilket skräp!
att blanda in oskyldiga små flickor är riktigt lågt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in