Citat:
Ursprungligen postat av idinmammaout
all respekt till dom som tycker till men erkänner att ni inte vet särskilt mycket om saken... men till alla wanabee profstyckare ni vet ju inte mycket så sluta spela nått ni inte e.... jag vet ganska lite sj om ha o bmc men vet att bmc började rekrytera invandrare från förorten för flera år sen och nu börjar ha göra samma sak då dom insåg att blattar är framtiden för klubbarna o gängen... ha solna rektyterade en zigenare från rinkeby o en chilenare från s-tälje så ha har väl insett att kamelryttare e ett nödvändigt måste för att ha ska överleva i sverige om ca 5-10år...
Inte helt hundra själv på hur det exakt ser ut men. Kamelryttarna som du säger ser du väl endast i BMC Väst medan HA's Chilenare och Tattare endast springer med support...det är väl lite skillnad?
Min personliga uppfattning är att oavsett vem du är eller var du kommer ifrån så har du inte i hojsvängen att göra om du inte brinner för din hoj och din klubb...ser du att spänna väst eller kränga linor som det primära så är du inget annat än en misslyckad förortsapa.
Men det är min uppfattning och olika kulturer = olika intresse generellt!