Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-21, 07:47
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killphil
haha alla med anställning får låna 5? Vart är du uppvuxen? Släpp mamma och pappa och kom in i matchen.

Han var kanske lite ironisk...
Citera
2012-01-21, 09:20
Medlem
ja har aldrig sagt att en medlem ska ta lån jumalauta sluta posta dina teorier nu !! det ja skrev va att "är du insatt vet du hur det fungerar vid större inköp oavsett vad det är" jävla internet riddare du läser trådar om div brott några sidor senare börjar du posta dina teorier som saker du "hört" sluta nu !!
Citera
2012-01-21, 19:50
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLsKeN
ja har aldrig sagt att en medlem ska ta lån jumalauta sluta posta dina teorier nu !! det ja skrev va att "är du insatt vet du hur det fungerar vid större inköp oavsett vad det är" jävla internet riddare du läser trådar om div brott några sidor senare börjar du posta dina teorier som saker du "hört" sluta nu !!
Det tänker jag verkligen inte göra. Utan att förhäva mig alltför mycket kan jag säga att mina inlägg är fan så mycket intressantare än dina. Faktum är att dina inlägg är sjukt ointressanta. Sedan att det var aceblack och inte du som explicit påstod att det rörde sig om ett lån må vara hänt. Men vem fan bryr sig.

Bandidos kommer knappast att landa det där huset och det är hela poängen.
Citera
2012-01-22, 07:23
Medlem
Den info jag har fått verifierar också det dom flesta i denna tråd säger......
Alltså att BMC är på Häradsvägen för att stanna. Sen var det även så att en liten
fågel flög förbi för några veckor sedan och kvittrade något om att BMC "tagit över"
Freak brothers lokal i Kassmyragropen i Tumba.....enligt dom rykten jag har hört så skulle
dom bara ha stövlat in och sagt åt Freakarna att lätta..... Någon som vet hur dessa rykten överensstämmer med verkligheten och om BMC tankar och idér är att ha två chapters i Stockholm till att börja med och så nära varandra??
Citera
2012-01-22, 13:26
Medlem
Narcocorridos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habbelbabbel
Den info jag har fått verifierar också det dom flesta i denna tråd säger......
Alltså att BMC är på Häradsvägen för att stanna. Sen var det även så att en liten
fågel flög förbi för några veckor sedan och kvittrade något om att BMC "tagit över"
Freak brothers lokal i Kassmyragropen i Tumba.....enligt dom rykten jag har hört så skulle
dom bara ha stövlat in och sagt åt Freakarna att lätta
..... Någon som vet hur dessa rykten överensstämmer med verkligheten och om BMC tankar och idér är att ha två chapters i Stockholm till att börja med och så nära varandra??
Kollar man på Freakbrothers hemsida så har dom redan innan jul gått ut med att dom nu endast har ett chapter, och det är chaptret i Trosa. Stockholmschaptret finns alltså inte längre.
Någon som kan bekräfta att det är Banditerna som stängt ner dom?

Och följdfrågan blir i så fall, varför? Har Freakbrothers betett sig respektlöst mot Bandidos eller har Banditerna bara fått för sig att visa musklerna ändå?

Och om Bandidos stänger ner dom utan någon vidare anledning, hur kommer det sig att HA tolererar att BMC stänger ner en SBM klubb så där utan vidare?

Någon som kan och vill svara på dessa frågor?
Citera
2012-01-22, 20:10
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narcocorrido
Kollar man på Freakbrothers hemsida så har dom redan innan jul gått ut med att dom nu endast har ett chapter, och det är chaptret i Trosa. Stockholmschaptret finns alltså inte längre.

Och följdfrågan blir i så fall, varför? Har Freakbrothers betett sig respektlöst mot Bandidos eller har Banditerna bara fått för sig att visa musklerna ändå?

Och om Bandidos stänger ner dom utan någon vidare anledning, hur kommer det sig att HA tolererar att BMC stänger ner en SBM klubb så där utan vidare?

Vad ska HA göra åt saken.

Inget kan dom göra
Citera
2012-01-23, 10:42
Medlem
lotos avatar
Någon som har info om Mongols klubb som har försvunnit i Tyskland. Hörde att dom är vänner med röd gula nu.

'Det värkar stämma Deras hemsida värkar vara bort tagen och facebok sidan har ingen info längre.

http://www.mongolsmc.dechapter.html/

http://www.facebook.com/pages/Mongol...89982247709012
Senast redigerad av loto 2012-01-23 kl. 10:44.
Citera
2012-01-23, 11:24
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narcocorrido

Tror du för en sekund att änglarna vill riskera krig med banditerna pga en SBM-klubb?
Tror du änglarna någonsin lovat de andra uppriktigt att sticka ut hakan för deras skull?
Det skulle aldrig ske! Eller skulle det?
Ett samarbete är bra för en part om det är den andra parten som står för samarbetet... Lite så har jag uppfattat det hela.
Någon fysisk hjälp har jag svårt att se komma. Finns ett extremt fåtal klubbar som skulle få riktigt backning. Och tro inte du får hjälp för att du bär 81-triangeln, nejdå, då är det ju du som är hjälpen/manskapet!
Rätta mig gärna någon om jag har fel!
Citera
2012-01-23, 11:34
Medlem
Narcocorridos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Tror du för en sekund att änglarna vill riskera krig med banditerna pga en SBM-klubb?
Tror du änglarna någonsin lovat de andra uppriktigt att sticka ut hakan för deras skull?
Nej. Inte i form av att HA skulle ta till våld för att hindra BMC att stänga ner en SBM klubb nej. Men medling skulle mycket väl kunna hända.
Har själv hört det från änglars munnar att om en SBM klubb inte har gjort något fel och ändå råkar illa ut från Bandidos håll så kliver dom in och försöker styra upp det, men dom säger även att dom inte tar till vapen för att styra upp det.
Därav min undran om någon visste om Freakbrothers hade betett sig illa mot Bandidos, om det nu är så att det verkligen är Bandidos som har stängt ner dom?

Citat:
Ett samarbete är bra för en part om det är den andra parten som står för samarbetet... Lite så har jag uppfattat det hela.
Någon fysisk hjälp har jag svårt att se komma. Finns ett extremt fåtal klubbar som skulle få riktigt backning. Och tro inte du får hjälp för att du bär 81-triangeln, nejdå, då är det ju du som är hjälpen/manskapet!
Som jag sa, jag tror inte att HA skulle ställa till något större holabalo för Freakbrothers skull.
Min fråga var mest för att belysa hur meningslöst det egentligen är att vara med i SBM. Blir svårt att få fram de sarkastiska tonerna i ett inlägg genom endast skriftlig form.
Citera
2012-01-23, 11:36
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken

Där har du rätt. Hells Angels skulle aldrig riskera krig för den saken. Jag tro att Bandidos inte bry sig om vem som e med i SMB-Klubb. Dom skiter fan i det om HA håller i dom trådarna.
Citera
2012-01-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Där har du rätt. Hells Angels skulle aldrig riskera krig för den saken. Jag tro att Bandidos inte bry sig om vem som e med i SMB-Klubb. Dom skiter fan i det om HA håller i dom trådarna.

Kolla bara hur överkörda änglarna blev av banditerna i Karlstad. Inte ens
dem fick nån uppbackning av någon annan HA klubb, medan bandidos fick
rejält med manskap till sin strid.
Citera
2012-01-23, 12:36
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
Kolla bara hur överkörda änglarna blev av banditerna i Karlstad. Inte ens
dem fick nån uppbackning av någon annan HA klubb, medan bandidos fick
rejält med manskap till sin strid.