Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Tror du för en sekund att änglarna vill riskera krig med banditerna pga en SBM-klubb?
Tror du änglarna någonsin lovat de andra uppriktigt att sticka ut hakan för deras skull?
Det skulle aldrig ske! Eller skulle det?
Nej. Inte i form av att HA skulle ta till våld för att hindra BMC att stänga ner en SBM klubb nej. Men medling skulle mycket väl kunna hända.
Har själv hört det från änglars munnar att om en SBM klubb inte har gjort något fel och ändå råkar illa ut från Bandidos håll så kliver dom in och försöker styra upp det, men dom säger även att dom inte tar till vapen för att styra upp det.
Därav min undran om någon visste om Freakbrothers hade betett sig illa mot Bandidos, om det nu är så att det verkligen är Bandidos som har stängt ner dom?
Citat:
Ett samarbete är bra för en part om det är den andra parten som står för samarbetet... Lite så har jag uppfattat det hela.
Någon fysisk hjälp har jag svårt att se komma. Finns ett extremt fåtal klubbar som skulle få riktigt backning. Och tro inte du får hjälp för att du bär 81-triangeln, nejdå, då är det ju du som är hjälpen/manskapet!
Rätta mig gärna någon om jag har fel!
Som jag sa, jag tror inte att HA skulle ställa till något större holabalo för Freakbrothers skull.
Min fråga var mest för att belysa hur meningslöst det egentligen är att vara med i SBM. Blir svårt att få fram de sarkastiska tonerna i ett inlägg genom endast skriftlig form.