• 1
  • 2
2008-05-30, 17:54
Jag tar 3 ml (har det i flytande form) varje kväll, detta motsvarar 120 mg eller 24 tabletter. Trots det sover jag inte ordentligt, vaknar flera gånger under natten men känner mig iaf. utvilad när jag vaknar.
Citera
2008-05-30, 18:33
Medlem
Teralen-tabletterna är skit.
Men flytande (2-3ml) kombinerat med 15mg imovane sover man bra på. (Imovanen för insomningen och teralenet för att slippa vakna 1 gång i timmen)

Detta är alltså i sömnsyfte, teralen ger inget rus förutom att man är kraftigt "efter-trött" dom första dagarna man använder det.
Citera
2008-05-31, 07:03
Medlem
fentssons avatar
När jag vart inlagd på psyk, jo jag har varit inlagt där. Där fick jag 1-2ml Therelen vilket motsvarar 40-80mg och till detta fick jag 1 st imovane och det somnde jag rätt så gott på. Skrek jag även till under dagen/nattenså kudejag få 1-3ml alltså 40mg upp till 3 gångr per dag och skrek jag ändå högra så fick jag eget rum med tve och ngen några stosolid under de dagana jag låg inne så gick inte någon nöd mig. Möjligtvi att man var liet trrött viss dagar och inte orkade att vara sä social alla gånger men så läge man inte var våldsmm så fick man nästan precis vad jag ville.
Så allt som allt var det en trevkig pplevelse med e massa trevkiga medeciner i det låta lilla skåpet, men et var bara tt aäga till e tjej som hade hand om medecinen att man ådde dåligt så kom hon med 15-45mg stesolid vilket kändes helt okej flr min del! Har ni sett filmen göboett, är det går runt en tjej med brika med små plast koppar ch delar ut tabletterna.

Jag ska skika ett julkort till min avdekning för på på något sätt visa min upskattning att det var klok att beta sig som man ville och destå värre du betede dig sist destå sarkare medecin fick du och dest lugnare patient fick dem så alla van på detta! alla vab p att du flippade ut på ett lungt sätt, sen satt du där som ett kolla och tittade på tv 06.0-10.00 sdan la di pussel och traskade i parken och sedn var det tv 16.00 framtid sängdags allrasenast till 00.00 semn skulle alla vara tvättade och klaraga för sängen!

Så et funkade faktiskt bra och viktigast av allt var en treviga presnalen!
Citera
2008-05-31, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Har hört att tabletterna är till för barn. De e iaf mycket svagare. På nertrapp nångång fick jag 8tab 2-3ggr dagligen.

Det kan jag nog fan instämma med, barn och unga vuxna med lättare problem är nog de enda som ska använda dessa för att få ut nån som heslt effekt. Eftersom enda styrkan ligger på 5mg för sånt svagt läkemedel s¨för en "vanlig" människa får man ju dunkar i sig minst 10-20st för att sova gott men sen är man so man är dagen efter med, brukat ju dock ge sig för vissa efter ett tag av bruk av medicinen.
Citera
2008-05-31, 15:07
Bannlyst
Tror inte att man behöver vara rädd för att överdosera.. Fick den där skiten när jag satt inne mot mina sömnproblem och precis som tidigare nämnts i tråden så var dom ju inte direkt effektiva..
Citera
2008-05-31, 15:14
Bannlyst
Skulle tippa som lekman att man får nog dra i åtskilliga 100-burkar för att nåt att nåt överhuvudtaget skulle hända. Men kroppen säger nog till långt innandess och spyr upp skiten, det är ju inte så du blir knockas precis. tror även en full frisk man med 5-600 piller i magen skulle kunna bete sig och tala normalt osv.

JÄVLA pissmedicin är vad det är, förbjud skiten och kom med nåt vettigare.

Har nu på börjat behandling med Lyrica efter många och långa tjat om min situation och test av dom standard läkemedlen ,attarax, theralen och vad mer såny skit dom kan tänkas ge ut. Men Lyrica ska jag ge ett ärligt försök för jag tror verkligen den kan ha en viss positiv effekt på mig.
Senast redigerad av Apzm1 2008-05-31 kl. 15:38.
Citera
2010-08-19, 01:26
Medlem
Som sagt innan...
Pillerna är skit. Vill du sova. Ta typ 7-8 ml sen sover du nice.. Se bara till att någon väcker dig dagen efter. Ringklockan fungerar inte xD
Haha, har precis tagit 8 ml så det är dags att krypa ner nu..
Chilla hårt...
Citera
2010-08-19, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LttL
Som sagt innan...
Pillerna är skit. Vill du sova. Ta typ 7-8 ml sen sover du nice.. Se bara till att någon väcker dig dagen efter. Ringklockan fungerar inte xD
Haha, har precis tagit 8 ml så det är dags att krypa ner nu..
Chilla hårt...

jo ett rör brukar ju räcka
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här