Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-24, 17:05
Medlem
Jag sg den senaste intervjun p youtube, han nmner Johan Enander, gillar England, verkar fortfarande vilja bli ekonomiskt oberoende.
r det ngon som vet hur relationen mellan Tjock-Steffe & Pricken r ?
Senast redigerad av Heiding 2024-10-24 kl. 17:11.
Citera
2024-10-24, 23:26
Medlem
Sg p YT . Hur mnga drpte han ?
Citera
2024-10-27, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Har sett den dr jkla "dokumentren" nu och blev inte imponerad direkt.

Alla kriminella r losers i min vrld, men tjockisen r ju bara en simpel pltslagare som rkade vara tillrckligt antisocial fr att ge sig in p brottets bana och leva i the "fast lane".

Knns riktigt bra att han r en nolla idag som lever ett totalt oglamorst liv. nnu bttre r att han verkar rtt bitter men han r nog frmodligen fr feg/lat fr att hmnas ngra "ofrrtter". All stryk han sade sig ftt i skolren frtjnade han skert den dryge fan.

Han fru Nicole mste vara rtt speciell som fortfarande hnger sig kvar vid honom, normala kvinnor hade ju dragit fr lnge sen. Men det r vl inga normala kvinnor som drar sig till typer som han.

Nu frsker han framstlla sig sjlv som ngon familjefar, men tror inte han egentligen bryr sig om ngon annan n sig sjlv och skulle skert om han var kapabel till det leva "high life" igen.

Jag har brjat kolla p dokumentren om honom och str ihjl mig p hans falska fru, som gr sig till och spelar dum, som om hon inte visste allt om hans skitliv och strda psyke. Steffe r iaf rlig. Frugan spelar barnslig och dum och tror att vi gr p det.

Hon r medskyldig 100%
Citera
2024-10-29, 13:43
Medlem
Berraperra1975s avatar
Bor Tjock-Steffe i Sverige eller USA. Han har tydligen barn och familj. Vad arbetar han med.
Citera
2024-10-30, 21:15
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Tittar p den nu. Men r det bara jag som knner att han har lagt sig till med ngon form av frortssvenska? Ingen kraftig brytning, men nr han pratar om Escobar och smugglingen s blir det rtt tydligt. Och s oerhrt tntigt.

Jag AVSKYR svenskar som pratar som blattar.
Jag reagerade p det, jag har trffat Stefan och det r en uppsala grabb. Hller med, s tntigt och ondigt att lajva frortens pladder dialekt.
Citera
2024-11-10, 19:57
Medlem
SaraFrees avatar
Lser hans bok nu, jvlar vilken historia killen har. Det r ju verkligen ingen vanlig ckriminell kille skriver bok". Helvete allts!
Citera
2024-11-21, 16:00
Medlem
Pablo Escobar gjorde affr med Steffe om ynka 10 kg?
Tror detta r rejla fantasier och att han aldrig trffat Escobar
Citera
2024-11-24, 12:06
Medlem
r det ngon som har en fup eller en dom p Tjocke steffe som vill dela med sig?
Citera
2024-12-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tofast
r det ngon som har en fup eller en dom p Tjocke steffe som vill dela med sig?

Vl bara ringa Uppsala tingsrtt tror inte det var allt fr lnge sen han hade ngot med rttsvsendet och gra 2015 ringa och lite trafikfrseelser
Citera
2024-12-06, 14:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Pablo Escobar gjorde affr med Steffe om ynka 10 kg?
Tror detta r rejla fantasier och att han aldrig trffat Escobar
De gjorde ju en inledningsaffr p 10kg, som Steffe fick klura ut snabbt hur han skulle f hem. Och de smugglades i ljuddmpare till motorcyklar.
Men som jag frsts det s fortsatte affrerna vid flertalet tillfllen eftert. Stefan hade ju en lngre krleksaffr med Larissa, kontaktpersonen i New York, tills hennes ntverk kte fast.
Det finns ju ett fotografi i boken ifrn stranden i Rio som ska frestlla svenskgnget tillsammans med Pablo m,fl nr de spelade fotboll.

Lste klart boken idag och vilken snurr p stora pengar det har varit, inte en vanlig kriminell. Lite Clark Olofsson skryt med alla tjejer han ervrat.
Dock verkar han varit ganska naiv p slutet och halkade p rtt bananskal in i finsalongerna.
Han borde ha skrat upp tillgngarna bttre samt haft bttre umgnge.

Boken slutar ju lite med en cliffhanger, s han har nog inte slppt allt bakom sig.
Citera
2024-12-16, 12:13
Avstngd
Man kan sga vad man vill om Stefan och Johan samt Pricken, men dom har levt ett spnnande liv. Jag har inte gjort eller upplevt 10% av det som Stefan har gjort. Och det r vl det som livet gr ut p under den korta tiden man r i livet. Jag rekommenderar att lsa boken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in