Hejsan ska brja p en ny tavla tnkte jag, kpt duk och allt men hittar ingen bra modell denna gngen. tavlan ska vara p ett barns ansikte med en trvgg i bakgrunden. blev inspirerad av reklamfilmen fr tror det r kpa med lten if the kids are united, dr ett klipp r frn en hiss. nu till kruxet, barnansiktet som ska vara med p tavlan r rdltt, lngt hr, allvarlig, tjej, 6-8 rsldern problemet r att jag inte knner ngra barn eller ngra frldrar med barn i den ldern som r rdltta.
s om ngon vet vart jag kan hitta en bra bild jag kan anvnda mig av p internet eller som har ngn bra bild sjlv jag kan utg ifrn skulle jag bli shitglad!
(tavlans mtt r fresten ca 1x0,6 m)
ah har pausat. hittade den p internet. men hon r varken rdltt eller bra upplsning p s man ser hur gonen t.e.x ser ut. och precis, att fota ungar man inte knner r nog ingen hjdare i dagens samhlle, folk tror att alla r pedofiler och r man inte det s uppfattas det nd som konstigt att man skulle ta kort p andras barn.
drfr tnkte jag ska tips och ideer hr. eller bilder.
frldrar borde vl tycka det skulle vara kul att ngon vill mla ett portrtt av deras barn?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!