Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-07-02, 09:28
Medlem
Knullkungens avatar
Vad anser ni om detta? http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleId=3829377

Personligen anser jag att de r fula. Vad tycker ni?
Citera
2008-07-02, 10:06
Medlem
doublejohns avatar
Nae, de var inte speciellt fina. Men du ska vara glad att du inte bor i Norrtlje, fr dr lter man varje sommar ngra "konstnrer" skrpa ner hela n. Mycket av "konsten" ser fdjvligt ut, medan det finns ngra (f) guldkorn.
Citera
2008-07-07, 06:58
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Nae, de var inte speciellt fina. Men du ska vara glad att du inte bor i Norrtlje, fr dr lter man varje sommar ngra "konstnrer" skrpa ner hela n. Mycket av "konsten" ser fdjvligt ut, medan det finns ngra (f) guldkorn.

Hemskast var nog nr de fyllde en del av n med rostiga gamla kundvagnar (vilket ovrdigt slut fr en sn underbar skapelse...). Frst nr jag sg dom trodde jag ngra hade dumpat dom p fyllan men icke, det var visst konst.

Men on topic s sg dom vl inte s fasliga ut iaf, finns som sagt mycket vrre.
Citera
2008-07-07, 11:39
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Hemskast var nog nr de fyllde en del av n med rostiga gamla kundvagnar (vilket ovrdigt slut fr en sn underbar skapelse...). Frst nr jag sg dom trodde jag ngra hade dumpat dom p fyllan men icke, det var visst konst.

Men on topic s sg dom vl inte s fasliga ut iaf, finns som sagt mycket vrre.

Hr stllde de ut skrotbilar p en grsmatta och matfrpackningar med annat innehll p kartongen vid busshllplatser ..
Citera
2008-07-07, 22:32
Medlem
KaptenBs avatar
Sdr, skulle varit lite roligare ifall de rrde p sig s att folk trodde att det var svanar.
Citera
2008-07-07, 23:09
Medlem
Litet gult djurs avatar
Klassisk grej. Ngon gr ett obestllt (enligt eget tycke behjrtansvrt) konstverk, portrtt av Astrid Lindgren eller whatever och surnar till och gr till lokaltidningen nr inte staten kper in det. Tomtar.
Citera
2008-07-10, 17:57
Medlem
ztingers avatar
Som jag har frsttt det s whinar han om att dom inte vill kpa svanarna av honom men om han tycker att dom passar s bra dr s r det vll bara att lmna dom dr? Jag frstr att dom inte vill kpa skiten. Riktiga svanar r gratis liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in