• 9
  • 10
2021-10-11, 13:25
Medlem
vetenskapspartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag har blivit fysiskt "misshandlad" i ett tidigare förhållande, "misshandeln" gick alltid ut på att det kastades diverse föremål mot mitt huvud. Jag brydde mig inte speciellt mycket, stör mig mest på att det anses okej i dagens samhälle. Någonting som satte djupare spår var den psykiska misshandel jag fick utstå i samma förhållande. Om ni någonsin träffat en kvinna som verkar bra men något manipulativ, spring.

Vad gjorde du åt detta?
Citera
2021-10-11, 14:01
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapspartiet
Vad gjorde du åt detta?
Lämnade förhållandet. Det var dock svårt eftersom kvinnan ifråga var ett riktigt manipulativt psykfall, hon började skära sig i armarna osv när jag försökte göra slut.
Citera
2021-10-11, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Tror mörketalet är stort, svt och tv4 hade något inslag om detta fenomen, de som blir spöade av sin fru får väl visa lite stake och dra iväg eller nåt ..

Några smällar ingår i förhållandet. Ett tiotal slag har jag garanterat fått. Speciellt en som hade en tendens till att bli aggressiv.

Nån ursäkt, glöm det
Citera
2024-11-15, 22:03
Medlem
Kalk-Allans avatar
En låt som handlar om detta https://www.youtube.com/watch?v=ITAk...hining-TheBand
Citera
2024-11-18, 16:41
Medlem
Ibland förtjänar män att bli misshandlade. Vad säger ni om det?
Citera
2024-11-18, 17:31
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truebluee

Tja, det kan man ju tycka. Men en man som får stryk av sin kvinna är ju ingen karl längre, och det är väl därför kvinnan slår. Nej, hon vill väl locka fram vilden i sin lama man, och mår förmodligen sämre av om det inte blir någon reaktion alls än att hon själv åker på stryk och efter det blir ordentligt påsatt.
Citera
2024-11-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truebluee

Helt klart.

Skulle anta att de flesta människor förtjänar iaf någon snyting under en livstid...
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in