• 5
  • 6
2009-08-01, 03:58
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Var påväg att starta en trophy/achievment tråd men eftersom jag enbart jagar trophies tänkte jag bumpa denna en aning.

Är det bara jag eller tar ni också ut spel emd trophies på förhand? Jag känner mig som en riktig trophy-whore då jag inte ens köpt MGS4 eller RE5 o.s.v.. Har också 3 spel i hyllan som inte stödjer trophies och dom har jag inte ens stoppat in... Sjukt
Njä, så beroende av min e-penis är jag faktiskt inte.
Har du skippat MGS4 för att det inte stödjer troféer har du missat något av det bästa du kan spela.

edit: Fan vad jag stör mig på troféer som innebär att man måste få 10.000 kills online
Det är ju inte ens någon idé.
Senast redigerad av DrSpankel 2009-08-01 kl. 04:04.
Citera
2009-08-01, 09:00
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Var påväg att starta en trophy/achievment tråd men eftersom jag enbart jagar trophies tänkte jag bumpa denna en aning.

Är det bara jag eller tar ni också ut spel emd trophies på förhand? Jag känner mig som en riktig trophy-whore då jag inte ens köpt MGS4 eller RE5 o.s.v.. Har också 3 spel i hyllan som inte stödjer trophies och dom har jag inte ens stoppat in... Sjukt

RE5 har trophies, och är förbaskat kul att spela både online och offline co-op. Till er trophyjägare kan jag rekommendera Dead Space som har rätt lätta trophys, man måste dock köra det två gånger men det går snabbt andra gången

edit: Dead Space är förövrigt ett av de bästa spelen jag spelat
Senast redigerad av twinkyboi 2009-08-01 kl. 09:07.
Citera
2010-03-03, 18:25
Medlem
Reggaemans avatar
Vad gör trophies igentligen?
Fyller dom någon funktion eller finns dom bara dör för att man ska känna sig duktigt?
Aldrig fattat vad man ska ha dom till eftersom dom går ju uppenbarligen inte att tex köpa saker som man kan med xbox poäng osv
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in