2008-07-17, 22:16
Bannlyst
Såg det där prepparatet Phenibut.
Fungerar det eller hur är med den saken, osånafall vad kan man jämföra det med i effekt.
Tänkte på om det kan ersätta benso i rimliga doser mot ångest?

Tänkte på en annan medicin melatonin ska ju enligt fler av er här på forumet ge god nattsömn!

Så jag tar gärna lite svar på bådda dessa från folk som hunnit testa dom!

Tack på förhand
MVH Johan Hemoglobin
2008-07-17, 22:23
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobinII
Fungerar det eller hur är med den saken, osånafall vad kan man jämföra det med i effekt.

Tänkte på en annan medicin melatonin ska ju enligt fler av er här på forumet ge god nattsömn!

Tack på förhand
MVH Johan Hemoglobin

vart hittade du denna substans..? Skicka gärna ett PM!
2008-07-17, 22:31
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Jag har testat Phenibut några gånger. Preparatet är svagt, och man behöver käka en ganska stor dos för att man ska märka någon skillnad. Phenibut kan inte på något sätt jämföras med benso i ångestdämpande syfte även om det ingav ett visst lugn. Jag blev på bättre humör, lite småfnissig sådär, och sov som en stock på det. Dagen efter kände jag mig smått full på förmiddagen, dvs var mer upprymd och på bra humör. Men detta var som sagt på mycket högre doser än vad försäljaren, LL i detta fallet, skrev.
2008-07-18, 11:15
Medlem
BlackMantas avatar
Produkter och recensioner

Phenibut:
http://www.1fast400.com/advanced_search_result.php?kwords=phenibut&categor ies_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=&pfrom=&pto= &dfrom=&dto=&x=63&y=7

Melatonin:
http://www.1fast400.com/advanced_search_result.php?kwords=melatonin&catego ries_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=&pfrom=&pto =&dfrom=&dto=&x=0&y=0
Senast redigerad av BlackManta 2008-07-18 kl. 11:18.
2008-07-18, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobinII

Tack på förhand
MVH Johan Hemoglobin

Va fan skit i att ta nåt och behåll den lilla form av oskuld du har kvar. Skit i vad pajsarna här säger. Våga lev och gå mot denna ruttna ström av avskum som drar sig genom sveriges dunklaste kloaker och i denna tråd.
2008-07-18, 20:43
Medlem
BlackMantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trine
.....gå mot denna ruttna ström av avskum som drar sig genom sveriges dunklaste kloaker och i denna tråd.

Vaknat på fel sida i dag eller?
2008-07-18, 21:12
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackManta
Vaknat på fel sida i dag eller?

hon har sina stunder, men idag fanns dom inte tillgängliga. Vad är detta Phenibut?
2008-07-18, 21:54
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trine
Va fan skit i att ta nåt och behåll den lilla form av oskuld du har kvar. Skit i vad pajsarna här säger. Våga lev och gå mot denna ruttna ström av avskum som drar sig genom sveriges dunklaste kloaker och i denna tråd.

Alla andra är visst ovetande idioter, o du själv ljuger mest hela tiden.
Så bra då har vi klarat ut det.

Jag är också intresserad av folk som har erfarenhet Phenibut.
2008-07-19, 10:54
Medlem
RockyRambos avatar
En polare till mig fick ett riktigt jävla delirium på phenibut, han hade tagit 3 gram om dagen i ett halvår. Efter 4 dagars paus från det kom avisen och den höll i sig i ett halvår! Har aldrig sett en människa bli en sådan "grönsak" efter att ha tagit ngt innan. Det har en lång halveringstid, som diazepam ungefär.
Igår, 17:53
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
En polare till mig fick ett riktigt jävla delirium på phenibut, han hade tagit 3 gram om dagen i ett halvår. Efter 4 dagars paus från det kom avisen och den höll i sig i ett halvår! Har aldrig sett en människa bli en sådan "grönsak" efter att ha tagit ngt innan. Det har en lång halveringstid, som diazepam ungefär.

Nej Phenibut har en relativt kort halveringstid på 5,3 timmar i jämförelse med Diazepam 20-200 timmar
Igår, 20:47
Moderator
Kraftkarls avatar
Då det redan finns en informationsrik tråd om Phenibut låser jag denna och hänvisar till (FB) Phenibut.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in