• 3
  • 4
2008-07-28, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshoo
Svenska 3G

Hade för mig att de hette G3 och inte 3G, men kan minnas fel. De finns fortfarande kvar som företag, de asen, men de har bytt namn för att de hade ett så pass taskigt rykte. Säljer svindyra dammsugare och lurar ungdomar i desperat behov av ett jobb gör de däremot även fortfarande.
Citera
2008-07-28, 15:42
Medlem
foshoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caper
Hade för mig att de hette G3 och inte 3G, men kan minnas fel. De finns fortfarande kvar som företag, de asen, men de har bytt namn för att de hade ett så pass taskigt rykte. Säljer svindyra dammsugare och lurar ungdomar i desperat behov av ett jobb gör de däremot även fortfarande.

Jag minns det som 3G men kan mycket väl ha fel. Allt var ju som i en mörk kvävande dimma på den tiden
Citera
2008-07-28, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshoo
Jag minns det som 3G men kan mycket väl ha fel. Allt var ju som i en mörk kvävande dimma på den tiden

Jo tack. Jag blev erbjuden jobb där en gång i tiden men tackade nej eftersom jag kände folk som jobbat för dem tidigare och som hade enorma problem med dem. Pyramidspel/MLM-spel utan dess like. Men antar att du har dig en nyttig läxa i bagaget i alla fall. Alla jobb är inte värda skiten.
Citera
2008-07-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hard Ride
Nån tia kan donnan allt få

Min kompis prata med en sån brud i 1.5 timme och hon radera samtalet sen.. dom bytte nummer men sen när hon skicka en bild så vi dog av skratt.. det var ju inte den sötaste tjejen direkt... men hon hade tydligen en fin röst...
Citera
2008-07-29, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovelindh
Min kompis prata med en sån brud i 1.5 timme och hon radera samtalet sen.. dom bytte nummer men sen när hon skicka en bild så vi dog av skratt.. det var ju inte den sötaste tjejen direkt... men hon hade tydligen en fin röst...

Jag har oerhört svårt att tro på den historien. Känner folk som har jobbat med 118228(inte 118118 iofs, men ändå) och för att kreditera de samtalen så fyllde de i någon lapp som deras teamledare/gruppchef tittade på och utvärderade samtalen och bestämde om det skulle krediteras eller ej. Krediteringen gjordes aldrig av agenterna i sig. Dessutom var det ganska övervakat och det skulle tas ett visst antal samtal i timmen och om ett samtal tog för lång tid eller om någon tog för lång paus mellan två samtal så syntes det ganska tydligt i telefonisystemet. Hela storyn luktar påhittad.
Citera
2008-08-08, 00:00
Medlem
Paparobos avatar
brudar som håller på med sånt skit finner JAG väldigt avtändande. Men bra idé annars.
Citera
2008-08-08, 01:21
Medlem
antikvetarens avatar
Lite OT, men...

Telefonsäljare går väl an, men det finns absolut inget sexigare än den där killen på Bredbandsbolagets supportlinje. Av hans röst att döma då, har ju inte så mycket mer att gå på.
Citera
2008-08-08, 07:18
Medlem
Wirfs avatar
Hahaha vi på viasat är oxå rätt heta
Citera
2008-08-09, 11:07
Medlem
antikvetarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wirf
Hahaha vi på viasat är oxå rätt heta

Jaså det säger du?

Får jag ringa upp och göra min egen bedömning?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in