2024-08-22, 12:21
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarioRunner888
Lyssnade nyss på Titti Schultz sommarprat. Hon nämnde att den otrevligaste kändisen hon någon sin träffat är en svensk man som hon "har träffat, och kommer att träffa igen... Och troligtvis igen."

Undrar vem det kan vara? Jag gissar på Jonas G... ?

Böcklingen? Han kvalar nog in som en av Sveriges otrevligaste och oskönaste personer.
Citera
2024-08-22, 12:24
Medlem
Brolle är inte särskilt sympatisk
Citera
2024-10-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsfittahora
Carola är kall som is. Ju mer hon pratar ju mer förstår man hur dum i huvudet hon är.

Carola är ett sådant där airhead som fascinerar mig. Hon verkar så tom i bollen och så extremt antiintellektuell (+ att hon har den där tomma sektblicken), att man undrar hur hon klarar livet.

Hur kör hon bil? Hur kan hon ha en karriär?

Hon är ju en svensk megakändis, så man ser och hör henne jämt på nåt sätt.
Och jag har aldrig läst eller hört en enda minnsesvärd mening från hennes mun.
Det är ganska imponerande ändå, att inte säga två ord som fastnar i min skalle, när hon varit känd sedan 1983.
Ett av de finaste bevisen på att hon är totalt bakom flötet var när hon (öppet kristen med hela Sverige som hon är) stod och posade och log tillsammans med WATAIN (!) på grammisgalan. Gör man det, är man inte kristen.

Jag vet inte vad man är i så fall, men en kristen person tittar inte ens på WATAIN.
Citera
2024-11-04, 16:19
Citat:
Ursprungligen postat av Princess_Valium

Sami Sirviö
(Skulle träffa en kompis på krogen och när jag anlände så stod han och Sami i baren. Artig som jag är, presenterade jag mig med namn och sträckte fram handen. Han hälsade och skakade hand, men sa inte vad han hette. Frågade honom typ ”... och du heter? Han bara stirrade på mig och sade gnälligt ”vet du inte vem jag är?!”

Att döma av intervjuer med Kent i det där ärendet (folk som inte vet eller bara fejkar att de inte vet vilka de är) kan han faktiskt bara ha blivit uppriktigt förvånad över att någon inte visste vem han var, det är inte så vanligt skulle jag gissa…

I övrigt håller jag med om att Carola verkar gravt osympatisk. Däremot tycker jag att Jörgen Lantz verkade oerhört gullig och snäll när jag och några kompisar träffade honom utanför skolan för massor av år sedan. Ola Salo är tvetydig faktiskt, trevlig ibland, rätt otrevlig andra gånger. Martin Axén från samma gäng har jag en positiv uppfattning om dock.
Citera
2024-11-04, 16:31
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Carola är ett sådant där airhead som fascinerar mig. Hon verkar så tom i bollen och så extremt antiintellektuell (+ att hon har den där tomma sektblicken), att man undrar hur hon klarar livet.

Hur kör hon bil? Hur kan hon ha en karriär?

Hon är ju en svensk megakändis, så man ser och hör henne jämt på nåt sätt.
Och jag har aldrig läst eller hört en enda minnsesvärd mening från hennes mun.
Det är ganska imponerande ändå, att inte säga två ord som fastnar i min skalle, när hon varit känd sedan 1983.
Ett av de finaste bevisen på att hon är totalt bakom flötet var när hon (öppet kristen med hela Sverige som hon är) stod och posade och log tillsammans med WATAIN (!) på grammisgalan. Gör man det, är man inte kristen.

Jag vet inte vad man är i så fall, men en kristen person tittar inte ens på WATAIN.

Kanske OT i relation till trevlighet men det där med bilkörning fick mig ju att tänka på detta, från oktober nu i år:
Carola slant med ratten och dundrade rakt in i en refug.

Olyckan var framme för artisten när hon skjutsade dottern till Märsta.

”Ingen kom till skada och hyrbilen lagas på verkstad nu”, skriver hon på Instagram.
Källa: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ade-in-i-refug
Citera
2024-11-17, 09:16
Medlem
Jag stod i krogdörrar i Stockholm under en 15års period. Dom 2 i särklass otrevligaste kändisar som jag träffat många gånger är Janne schaffer gittaristen, sjukt otrevlig. Den 2a är Jonas Gardell, lika vidrig som Janne Schaffer. Motsatsen är ex Stefan Sauk, ödmjuk och omtänksam som få.
Citera
2024-11-17, 11:59
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag stod i krogdörrar i Stockholm under en 15års period. Dom 2 i särklass otrevligaste kändisar som jag träffat många gånger är Janne schaffer gittaristen, sjukt otrevlig. Den 2a är Jonas Gardell, lika vidrig som Janne Schaffer. Motsatsen är ex Stefan Sauk, ödmjuk och omtänksam som få.

Hur var Schaffer otrevlig?
Han verkar ju annars vara en lugn och hygglig person.
Citera
2024-11-17, 19:21
Medlem
Misstänker att många som får skit i tråden helt enkelt är jävligt ointresserade av att babbla med en massa random människor. Om det är att vara otrevlig. Nja.

Tänker det ibland när jag sitter själv vid en bardisk och nån snubbe kommer fram och ska snacka (vilket jag har noll intresse av) att så här har kändisar det för jämnan.
Citera
Igår, 08:12
Medlem
Trevliga:
Filip Berg
Henrik Lundström
Josefin Nelden
Bianca Kronlöf
Eva Röse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera