Citat:
Ursprungligen postat av
Markey123
Hej.
Jag håller på att läsa Internationella relationer just nu, frågorna är fortfarande samma. Uppdragen är riktigt svåra för mig, jag kommer inte ha några problem med det muntliga då jag skulle verkligen säga att jag kan allt inom kursen och kan prata, så det oroar mig ej. Att skriva enorma uppdrag är verkligen inte min grej, jag har sjukt svårt att ens komma igång. Jag tolkar uppdragen som att det krävs en 20sidors uppsats om varenda fråga, jag menar det är ju inte små saker vi pratar om. Stämmer det? Hur mycket krävs det för att kunna slinka förbi dem med godkänt. Jag vill bara överleva så att säga för att sen visa att jag kan allt i sluttestet, men jag får fan mardrömmar över storleken på uppdragen.
Tack för svar.
Den längsta texten jag skrev var på uppdrag 3 och det slutade på ca 12 sidor eller något sådant. Det handlar ju om vilken ambitionsnivå du har. Vill du bara ha ett E räcker det med den mest grundläggande beskrivningen av frågan. Jag skrev så mycket för att jag ville ha ett A och ett uttömmande svar med egen reflektion var modellen för det i den kursen.
Men som sagt, vill du bara bli godkänd så räcker det med att nästan bara skriva av boken.