Hej!
Träffade en kvinna för 5-6 veckor sedan på en fest. Vi pratade med varandra på dagen innan. Och fortsatte även med det på kvällen. När sista låtarna spelades så stod vi tätt omslingrande på dansgolvet och dansade riktigt nära varandra å hånglade en del.
Efter det så gick vi vidare till en bar å tog en öl och där forsatte vi att hångla.
Därefter var det dax för hemgång och jag frågade lite försiktigt om jag kunde följa med henne hem å sova för jag fick inte tag på någon av mina vänner.
Så det hela slutade med att hon drog iväg själv medans jag forsatte att ringa runt olika personer. Hursomhelst så löste det sig till slut.
Efter det så har vi mailat fram och tillbaka några gånger samt tills för en 1 1/2 vecka sedan så ringde jag å pratade med henne, bara pratade lite allmänt å var trevlig å glad. Bestämde även att vi skulle ses efter hennes semster.
Å vi pratade några gånger till på telefonen å skickade lite sms.
Så vi sågs i veckan en kväll för att först gå å ta en öl på ett ställe för att sedan gå vidare i natten på en runda.
Efter ett tag så säger hon: -Jag vill bara att vi ska vara vänner. Jag tänker direkt vafan inte nu igen, vi har ju kul ihop och inga pinsamma tystnader hade innan uppståt. Men jag håller masken och vi går ytterligare vidare till ett nytt ställe.
Där tar vi varsin drink och sitter på ett lungt ställe och snackar om allt möjligt, har det riktigt trevligt!
När drinken sedan är slut å vi båda två börjar bli riktigt trötta, så bestämmer vi oss för att röra oss hemåt. Å jag tänker att jag ska minsann inte fråga henne om vi ska göra sällskap hem. Sagt och gjort hon frågar hur vi ska göra å vi bestämmer att vi skall gå hem till min sovplats. Men hon säger att det garanterat inte kommer bli något sex. Å där tillägger hon att hon träffar en KK då å då.
Vi delar på en riktigt smal säng å ligger där å pratar och ligger i sked. Pratar verkligen om allt. Tror aldrig att jag har kommit en person så här nära på bara 2 träffar, känner mig helt avslappnad och har inga "sociala masker/skydd" och det verkar inte heller hon ha.
Vi ligger iaf och pratar där å ingen verkar kunna somna. Och sedan från en blixt från en klar himmel så ligger vi där och hånglar +lite mera och det var riktigt hett måste jag säga
Men efter tag så avbryter hon å hon säger att hon inte kan forsättta. Inte hela världen tänker jag har ju iaf haft det riktigt trevligt.
På morgonen så säger hon att det är mkt bättre att vi ska vara vänner, då blir jag rätt kall emot henne, hon ger mig en kram innan hon går men jag svarar inte på den.
Har väl mått rätt så pisst idag och tänker mkt på henne.
Nån vänlig själ som har några tips å råd?
Har själv väldigt svårt att ge mig in i förhållanden om det inte känns rätt, känns verkligen surt att hon velar.