2009-09-13, 17:19
Medlem
PartyplayerPEtes avatar
Det var inget vidare stmning i Himmelstalundshallen idag, tyvrr. Hade hellre sett finalen p TV nstan.

Tyckte att Kilberg och resten av hans kedja i skne hade en grym fart hela matchen, sen tycker jag ven att Skne var det bttre laget.
Synd ocks att det bara blev ett ml. Det hade varit roligt med sudden nr knslorna brjade komma p slutet.

Men men, grattis till Stockholm.
Citera
2009-09-13, 17:47
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyplayerPEte
Det var inget vidare stmning i Himmelstalundshallen idag, tyvrr. Hade hellre sett finalen p TV nstan.

Tyckte att Kilberg och resten av hans kedja i skne hade en grym fart hela matchen, sen tycker jag ven att Skne var det bttre laget.
Synd ocks att det bara blev ett ml. Det hade varit roligt med sudden nr knslorna brjade komma p slutet.

Men men, grattis till Stockholm.

Hela Kilbergs kedja kommer frn Rgle. De har haft en upptgende trend, Stjrnorna frn grannklubben Jonstorpvisade sig tyvrr ej de sista tv dagarna.
Citera
2009-09-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Hela Sverige skrattar t den dryge skningen i paus som brkte fram ngot om att domaren bara visade ut dem och inte stockholmarna. Hoppas de fr jttepisk i andra. Dryga skningar r nog det vrsta folkslag som finns.

ass ditt jvla offer dem e 14 o 15 r hur rutinerade tror du dem e ??? dem e fan inga jvla nhl proffs.

de roliga va att skne hade HELA matchen men de fick inte in den , tackvare dansk i mlet s tacka han fr insatsen han gjorde , men sthlms ml va ett rent slump ml.

skne borde vunnit.
Citera
2009-12-13, 17:36
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hoppas att allt gtt rtt till med Dansk, rykten sger att han inte registrerade sig i Sverige fre den 31/1 2009

S kom det fram till slut.
Stockholm fuskade sig till segern.
http://www.dn.se/sport/ishockey/tv-p...ngda-1.1011912

Vem vann d? Lmna tillbaka medaljerna.
Citera
2011-11-19, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dygdepladdrare
Vad jag har frsttt s skulle de dr tv brderna hlla fr en egen trd i skvallerforumet hr p Flashback, men jag kanske tar fel. Ett bra 69-lag f.. med bl.a SSKs nuvarande ekonom Janne Bergman. Gustav har en kusin, Zebastian Possler, som var med och spelade final i TV-Pucken ifjol fr Vsterbotten, frmodligen son till den andra tvillingbrorsan.

Googlade ocks nu nr jag ser att han debuterar i Modo mot Gnaget just nu.
Gustav r son till Adam som det verkar. Adam trnar Modos B-junisar.

Fr ett antal r sen s var brderna inblandade i ett knivbrk p en midsommarafton utanfr Sdertlje och Jocke var den som hll i kniven. Fick ett antal r fr detta och efter det s drog dom frn Sdertlje.
Citera
2011-11-20, 13:47
Medlem
Dygdepladdrares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialisten
Googlade ocks nu nr jag ser att han debuterar i Modo mot Gnaget just nu.
Gustav r son till Adam som det verkar. Adam trnar Modos B-junisar.

Fr ett antal r sen s var brderna inblandade i ett knivbrk p en midsommarafton utanfr Sdertlje och Jocke var den som hll i kniven. Fick ett antal r fr detta och efter det s drog dom frn Sdertlje.
Nr den hr trden dk upp igen s brydde jag mig inte om att klicka fr att se vad som skrivits eftersom jag tog fr givet att det bara var en troll-bump, men nu sg jag att det var jag som hade blivit citerad.

Jag ngrar lite att jag skrev ngonting om det dr tidigare d det frsts inte har med snerna att gra och jag sjlv dessutom inte har ngon som helst koll p vad som hnde. Har du verkligen googlat fram uppgifterna om Jocke med kniven? Stod det mjligen ngonting om Blod-Svente och hans eventuella inblandning ocks?
Citera
2020-10-08, 13:22
Medlem
Citat:
Vad jag har frsttt s skulle de dr tv brderna hlla fr en egen trd i skvallerforumet hr p Flashback, men jag kanske tar fel. Ett bra 69-lag f.. med bl.a SSKs nuvarande ekonom Janne Bergman. Gustav har en kusin, Zebastian Possler, som var med och spelade final i TV-Pucken ifjol fr Vsterbotten, frmodligen son till den andra tvillingbrorsan.

Vad vet du om Joakim Possler?
Citera
2020-10-30, 16:32
Medlem
Pecka-s avatar
Riksflatan Maria Roth briljerar med sina analyser.
Citera
2020-10-30, 17:40
Medlem
Pecka-s avatar
Roth sgar ngermanland - de vinner med 10-0.
Citera
2021-11-21, 20:35
Medlem
Citat:

Jag frstr att det r mnga r senare men skulle du kunna lnka den skvallertrden om tvillingarna Possler? Frske mig p skfunktionen men det gav ingenting, tyvrr
Citera
2025-02-16, 02:10
Medlem
Ingen som har ngot p tvillingarna possler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in