2008-08-11, 19:42
Medlem
antikvetarens avatar
Jag anvnder inte MSN, all vanligt frekommande verdrivna konsumtion av smilisar som omjliggr lsandet av meddelanden cklar mig. Hnde mig en gng nr jag pratade med en kille som verkade trevlig och mogen.
Citera
2008-08-11, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juliet_c
Jag trffade en kille fr en mnad sedan ganska snabbt blev vi bra vnner och vi brukade chatta 4-5 timmar varje dag ,frsta dagen s fick jag lgga mig kl 6 p morgonen.. senare s fick vi bra kontakt via telefon ocks
Men fra veckan s var han inte p bra humr ,det visste inte jag om och jag ringde han 3 gnger fick ej svar senare nr han ringde mig s kunde jag inte svara och fick klickade p No knappen .. efter ngra timmar s sg jag han online p msn jag skrev hej hur r det med dig ? jag har ringt dej innan osv sen s frgade han varfr jag inte svarade nr han ringde . innan jag han svara p hans frga s sa han : Det var vll fr att jag inte svarade nr du ringde va ? det kndes som om han ville tjafsa och verkade arg ocks p nt
Jag skrev och sa : ja eftersom du inte svara s svarade jag inte hller sa jag d blev han arg och sa r du idiot eller ?
Jag blockerade han // nu har det gt en vecka han tror att jag har tagit bort han frn msn, det str p hans nick att han har varit med i trafik olycka ..sidan om med tun text str det
Fr mej existerar du inte lngre

Jag har ringt han och tagit bort blockeringen men han svarar inte

jag vet inte vem som har fel men bara fr en sn liten grej brkade vi HATAR MSN

Barnunge, vx upp fr i helvete.
Citera
2008-08-11, 21:53
Medlem
56ks avatar
Jag ger sllan ut min msn fr att jag har helt enkelt ingen att ge min msn till.
Jag inte r medlem i ngot community (frutom flashback om man nu kan kalla det ett community?).
Drfr bestr mina kontakter p msn i princip bara av kompisar och ngon enstaka individ jag lyckats plockat upp genom rens lopp.

p.s jag r en kille och ej jobbig.
Citera
2008-08-11, 21:58
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej
Nr ni e p msn har ni oknda mest el polare dr p msn listan. Jag vill veta bde tjejer och killar hur ni har det. Jag tycker att oknda killar som man addar el tvrtom alltid snackar sex nr jag mest vill vara social mitt p natten om jag inte somnar. Ni tjejer upplever ni med att killar e jobbigt kta och oserisa p chat, e det mera serist p daitingsajter inte fr att jag raggar s men vill mest veta nn som testat och mtt krleken dr nn gng.

"Jobbiiia". "Adda". Det sger allt.
Citera
2008-08-11, 22:03
Medlem
juliet_cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Barnunge, vx upp fr i helvete.

?
Citera
2008-08-11, 22:13
Medlem
Jazzils avatar
Jag lgger SJLVKLART ENBART in folk jag knner.
Varfr i h----e skulle jag lgga in folk som jag inte vet vem det r?

Det r ju sdana som lger in folk titt som ttt som loggar in "offline" bara fr att annars s fr dom prata med massa oknda idioter mm.

Tror det r ett 14:is syndrom detta...

EDIT:
Den som jag helt omjligt kan frst r HUR kan en oknd person "addas" p min MSN-lista???
Det har hnt ngra f ggr att det har kommit upp en ruta dr en totalt oknd person har "addat" mig p MSN. D trycker jag SJLVKLART p att EJ acceptera denna person.
Varfr skulle jag acceptera en helt frmmande person???

Knns just som att en 14:is skulle acceptera. Ett barn brukar ha svrt att tnka ett steg lngre. Sedan att det finns vuxna mnniskor som accepterar frmmande personen r s sorligt...
Senast redigerad av Jazzil 2008-08-11 kl. 22:21.
Citera
2008-08-11, 22:15
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
?

Vad r det du inte frstr?
Citera
2008-08-11, 22:24
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
?

Som sagt, lter som du r vldigt ung. Du vet vl att det r 18-rs grns p Flashback???
Citera
2008-08-11, 22:29
Medlem
Om man r s dlig p att f kontakt med tjejer s att man anvnder ntet mste man vara riktigt desperat.
S ta inte killar p ntet srskilt alvarligt.

Det kanske finns en liten chans att man hittar sin drmkille/drmtjej p ntet. Men den chansen r inte srskilt stor kan jag tnka mig.
Citera
2008-08-11, 22:29
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzil
Som sagt, lter som du r vldigt ung. Du vet vl att det r 18-rs grns p Flashback???

Ni kan ju alltid adda henne p msn s kan ni brka i telefon med henne...
Citera
2008-08-11, 22:30
Medlem
juliet_cs avatar
texten som jag skrev var inte barnsligt
Citera
2008-08-11, 22:32
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
texten som jag skrev var inte barnsligt