Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-30, 10:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Nej, Lars är inte gay. Anledningen till att han gick med i Livets Ord beror på att han utsattes för ett flertal pederaster under sin tid som barnskådis.
Jag vet inte varför Lars är hemlig idag men gissar det beror på att han antingen blivit dömd för ett brott som han inte vill ska synas på Lexbase eller så gömmer han sig från en av sina forna kollegor inom film.
Varför denna fascination för denna dåre?
Lars är en riktig jubelidiot.
Citera
2024-03-30, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Visste inget om Olle Hellbom. Däremot har jag hört/läst här i tråden om den andra förövaren , som var en av hans kollegor..???
Ja, det stämmer också mycket väl.
Citera
2024-03-30, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Varför denna fascination för denna dåre?
Lars är en riktig jubelidiot.
Varför säger du så? Känner du honom eller?
Han är lite knepig ibland ja men skulle inte gå så långt som att kalla honom en dåre.
Citera
2024-03-30, 14:54
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Varför säger du så? Känner du honom eller?
Han är lite knepig ibland ja men skulle inte gå så långt som att kalla honom en dåre.
Lite knepig?
Han borde sitta på en idiotanstalt.
Citera
2024-03-30, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Lite knepig?
Han borde sitta på en idiotanstalt.
Varför det? Förklara?
Citera
2024-03-31, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Visste inget om Olle Hellbom. Däremot har jag hört/läst här i tråden om den andra förövaren , som var en av hans kollegor..???
Om jag fattat det hela rätt så inleddes dessa övergrepp under en filminspelning på Island, enligt Lars själv då. Att det hände saker när de övernattade i tält samtidigt som de spelade in ett antal scener ur Bröderna Lejonhjärta.

Lars umgicks med en av förövarna även efter filmen haft premiär och de jobbade också med en teateruppsättning tillsammans.
Citera
2024-04-03, 08:55
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klippet är inte tillgängligt längre.
Skriver det här också - klippet finns på Youtube - https://www.youtube.com/watch?v=-HHtrKHR0rw

Ungefär vid 0:35 dyker lille Lasse upp med sin fina vintertröja. Vet att jag reagerade direkt på hans nervositet vid en första titt. Numera så fattar man ju vad det var som gjorde honom så stel och ängslig. Eller rättare sagt vem.
Citera
2024-04-03, 10:11
Medlem
Men "den andre förövaren" vem skulle det vara? S G?
Citera
2024-04-03, 10:30
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Men "den andre förövaren" vem skulle det vara? S G?
Citera
2024-04-03, 11:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Skriver det här också - klippet finns på Youtube - https://www.youtube.com/watch?v=-HHtrKHR0rw

Ungefär vid 0:35 dyker lille Lasse upp med sin fina vintertröja. Vet att jag reagerade direkt på hans nervositet vid en första titt. Numera så fattar man ju vad det var som gjorde honom så stel och ängslig. Eller rättare sagt vem.

Många som saknas. Emil, Tjorven, Birk, Stina, Tommy, Annika, Johan, Niklas, Teddy, Freddy och Pelle.
Senast redigerad av Ganonito 2024-04-03 kl. 11:16.
Citera
2024-04-03, 11:17
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Intressant klipp. I princip alla förutom Jan Ohlsson (Emil) var väl där. Någon som vet vad han gör nuförtiden eller hur han ser ut?
Ingen aning men det är inte utan att man funderar på honom ibland. Varför även han undviker offentligheten och "gömmer sig" likt Lars. Nästan alla övriga Astridbarn har visat sig och ställt upp på intervjuer, även han som spelade Karlsson på taket, fast först i vuxen ålder.

O.H. kanske hade sina fula gubbgluggar och kladdlabbar spända i Jan också? Denne var ju nästan lika näpen som Lars om man skulle bedöma pojkar likt en pedofil här då.
Citera
2024-04-03, 11:21
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Många som saknas. Emil, Tjorven, Birk, Stina, Tommy, Annika, Johan, Niklas, Teddy, Freddy och Pelle.
Fast samtliga av de de barnskådisar du nämnt här ovan har väl varit med i andra sammanhang som vuxna och blivit intervjuade på ett eller annat sätt. Emils skådespelare har jag bara sett som tonåring i nåt slags tidningsartikel och det var ju ganska många år tillbaka. Som vuxen verkar han nästan ha gått under jorden. Iallafall när det kommer till bilder på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in