Ok, vem vet var detta ämne platsar? Jag resonerar så att folk som roar sig på brotts-sidorna har mest koll på DNA..?
Undrar: kan man regga sitt DNA-nånstans? För att underlätta en ev. identifiering? Kom att tänka på det nu när de stackars människorna i Spanair-planet måste identifieras.
Ja vilka stackare.
Nej men jag har faktiskt ingen aning om vad du pratar om.
Vill du bli registrerad frivilligt?
För den goda sakens skull?
Är du seriös?
Aja, är du bara tillräckligt ung så är du registrerad.
Ok, vem vet var detta ämne platsar? Jag resonerar så att folk som roar sig på brotts-sidorna har mest koll på DNA..?
Undrar: kan man regga sitt DNA-nånstans? För att underlätta en ev. identifiering? Kom att tänka på det nu när de stackars människorna i Spanair-planet måste identifieras.
Om det är ditt syfte så föreslår jag att du rycker några hårstrån och topsar din mun och sparar i en vakuumförpackning och ger till någon av dina anhöriga.
Gå också till din tandläkare och be om kopior på dina tandkort och ge dem till din anhörige.
Slutligen kan du fotografera din nakna kropp ur olika vinklar och ge till din anhörige (glöm inte att lägga upp dem på Flashback också).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!