Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2008-09-07, 03:50
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillFree
Det här är flashback. Sänk dina förväntningar en smula så slipper du bli så besviken över att en enda liten tag kommer upp.
Användarna gör själva Flashback till vad det är.

Borde man inte låsa tråden? Den är ju inte precis påväg någonstans. Golarn har golat. Och om man vill diskutera Kasernbron och hurvida det är hårdbevakat eller inte får man väl starta en ny tråd?

@fittlampa:Han har redan tippat bägarn.
Citera
2008-09-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Jag hänger inte riktigt med här, jag förstår inte varför du inte kan skriva ut vem det är som torskat när han ändå redan torskat?
Det är ju fortfarande inte hans identitet som skrivs ut, utan bara hans tag..
Jag kanske är dum som inte fattar det här, så förklara för mig varför det är dumt att skriva på internet vem det är som torskat

Torskar man får man högre rang, blir upphöjd och får bättre självförtroende så varför ska vi inte lyfta fram honom på fb?
Citera
2008-09-22, 03:02
Medlem
nån som vet hue det är i sundsvall att köra panels? det ligger ju rätt närta och jag har släkt en bit utanför?
Citera
2008-09-22, 08:42
Medlem
embrosios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttskl_
nån som vet hue det är i sundsvall att köra panels? det ligger ju rätt närta och jag har släkt en bit utanför?

I sundsvall går du in på yarden, tar vänster förbi snackbaren, in bakom rallarhuset sen där har du en layup, du har ca 21½minuter på dig att lägga paneln. Får du knas går du in bakom det blå lusthuset för att sedan gå genom en dörr så är du ute i ett villa område där det är lätt att gömma sig!

-E
Citera
2008-09-22, 10:53
Medlem
Pausfågels avatar
Korkade idioter...Det finns väl snarare ingen anledning alls att skriva ut vem det är som torskat! Det enda de gör är att hjälpa snuten..Det kan ju vara så att man torskar innan man dragit lines och målningen fortfarande bara är en stor färgfläck.

Nu är internetprat inte bevismaterial men det kan hjälpa polisen att titta nogrannare på vissa misstankar och ge dom nya infallsvinklar...Så för alla målares skull, använd huvudet och håll munnen stängd!
Citera
2008-09-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embrosio
I sundsvall går du in på yarden, tar vänster förbi snackbaren, in bakom rallarhuset sen där har du en layup, du har ca 21½minuter på dig att lägga paneln. Får du knas går du in bakom det blå lusthuset för att sedan gå genom en dörr så är du ute i ett villa område där det är lätt att gömma sig!

-E
Okej tackar. vad är det för tåg som står där oftast vet du det?
Citera
2008-09-22, 15:30
Medlem
father Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttskl_
Okej tackar. vad är det för tåg som står där oftast vet du det?

Ehh det är mest sånna där Märklintåg
Citera
2008-09-22, 15:35
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av father L
Ehh det är mest sånna där Märklintåg

Tss, född igår eller?
SJ har inte köpt in några Märklintåg än, förhandlingarna gick tydligen inte som dom skulle så det är fortf BRIO-tåg som rullar.
Citera
2008-09-22, 15:44
Medlem
father Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourtwosix
Tss, född igår eller?
SJ har inte köpt in några Märklintåg än, förhandlingarna gick tydligen inte som dom skulle så det är fortf BRIO-tåg som rullar.

Åååh fan det blev så alltså?, jag vet att det stod och vägde mellan dom men trodde Märklin drog längsta stråt..my bad!

Edit: För du menar väl inte att det är GAMLA briovagnparken?
/L
Citera
2008-09-23, 14:15
Medlem
inte nog med att tråden vägrar att dö, den upphör inte heller att förvåna!
Citera
2024-11-23, 12:18
Medlem
Vilka kör gävle nuförtiden?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem