Svara
  • 3
  • 4
2008-09-03, 00:42
Medlem
Qwakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonHeart
Har en känsla på att du aldrig kommer skriva någon tripprapport efter du har svampat. Men om du nu gör det så hoppas jag på en massa bra observationer och känslobeskrivningar.

Med andra ord saker som att du kanske beskriver hur din källare ser ut etc. det har ingenting med trippen att göra. Du får däremot jätte gärna beskriva källaren om du sitter i vardagsrummet och tror att du är i källaren. Förstår du vad jag menar?

Förstår exakt vad du menar :P
Citera
2008-09-03, 02:10
Medlem
Snes avatar
låter som en klockren kväll men inte mkt till rusrapport 0/5
Citera
2008-09-03, 08:09
Medlem
skogsbärets avatar
tur att det inte var en halv mysig kväll
Citera
2008-09-03, 19:25
Medlem
Nu vet jag exakt hur det är att vara hög på hasch 5 wiggerjoints av 5 möjliga. Tack för läsningen!
Citera
2008-09-04, 11:42
Bannlyst
Du lyckades inte med en rusbeskrivning, du lyckades skriva inledningen och en summering av slutet. Grattis!
Citera
2008-09-16, 04:10
Medlem
NeonHearts avatar
Va i helvete hände med svamp trippen? Har du sneat eller dött? Är det en apelsin jag snackar med eller vågar du inte göra en ny rusrapport? Nä fan dåligt här gav vi dig en chans att gott göra för din "hel mysiga rus rapport"
Citera
2008-09-16, 14:33
Medlem
Vafan?
Citera
2008-09-16, 15:50
Medlem
cecels avatar
Haha , det roligaste med tripprapportforumet är att läsa Cannabis-rapporterna och se hur alla, regelbundet med vissa undantag, blir så förbannade att man nästan kan tro att det ligger nåt personligt bakom.

Nu va ju denna rapport ingen höjdare iofs, men folket här tycks alltid bli upprörda när någon haft ett jävligt fulländat rus på Cannabis. Varför?

blablabla ni vill ge honom kritik så han blir bättre. Går inte det att göra med en vänligare ton?

Ursäkta för OT, men liksom, förstår inte hat- och hetsstämningen?
Citera
2008-09-16, 16:24
Medlem
ArturoBandinis avatar
Fy fan vad dåligt skrivet! Haha.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto