Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 3
  • 4
2008-09-04, 10:54
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beq
Ja, det tycker jag att jag gör. Men främst för att ljuset är bra, vinkeln och positionen. Det kan väl vara kul att uppmärksammas av andra än sin pojkvän? Men nu är det inte det jag är ute efter, alls. Det är en av de bättre bilderna jag tagit, that's it!

"Han borde lära dig en enorm läxa om de oskrivna reglerna i ett förhållande"
Jag vet inte hur du har det/har haft det i dina förhållanden, men vi är väldigt ärliga och öppna och vi har inga oskriva regler. Bara för att allmänheten följer dessa oskrivna regler behöver det inte betyda att de som inte gör det beter sig felaktigt. Jag skulle inte lägga ut en sådan bild om han kände obehag över det, men det gör han inte alls, och inte jag heller.

Det är upp till dig om du väljer att vara en idiot som dömmer människor du inte vet någonting om. Visst, det handlar mycket om sex, men det var i stort sett det vi gjorde! Resten var väldigt bara väldigt... osammanhängande. Läs min nya istället, där har jag dragit ned mer på sexbiten. Det kanske passar dig bättre.

Självklart får ni leva som ni vill, kände mig bara tvungen att smyga in min åsikt på det hela. Och ja, jag dömmer folk, det ligger i människans natur.
Jag skulle bli väldigt skeptisk om min flickvän hade en liknande bild, då jag tycker att det är onödigt att visa andra hur pass sexig hon är. Var ligger fokus på bilden? Jo brösten. Dvs en "vågad bild", vilket jag finner idiotiskt på ett mansdominerat forum, förstår du inte att du blir behandlad på ett annat sett än övriga? Herregud. Stör mig inte bara för egen skull, även att du borde vara lite smartare än så, om du nu är över 18 och förbi tonårsfasen.
Sådana bilder är det väl nog med att 14-15åringar lägger upp på bilddagboken, eller lunarstorm.
Men visst, så länge din pojkvän inte bryr sig så får du väl forsätta i samma takt, lycka till.

Och nej, jag tänker inte ens ge din andra tråd en chans. Katrinebor är inte kloka.

/Mvh, Eskilstunabo
Citera
2008-09-18, 12:11
Medlem
beqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Dvs en "vågad bild", vilket jag finner idiotiskt på ett mansdominerat forum, förstår du inte att du blir behandlad på ett annat sett än övriga?

Jo, det har jag märkt. Och jag föraktar det starkt, det är så fånigt. Men jag väljer vilken bild jag vill, det som räknas är mina åsikter, vilka jag redogör på detta "mansdominerade forum". Något annat behöver ni inte bry er om. Hittar jag en bild jag gillar bättre än den jag har nu, ja, då byter jag helt enkelt till den bilden istället.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in