Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Vadå bra sammanfattning? Ja naturligtvis är det väl det om man tror på vad Stormares manager säger men hans trovärdighet försvann väl helt i denna blunder. Du går väl för fan inte ut med en dvd om du inte har alla tillstånd på papper klara.
Sedan tycker jag att det är lite lustigt du säger att pimme är nojig pga sitt tidigare droganvändande eller något psykiskt? Har du träffat pimme eller bygger du det på antaganden via intervjuven med Tengby och Plp-klippet som ligger på youtube? Skulle vilja säga att Pimme är väldigt trevlig, klar i skallen och framförallt väldigt ödmjuk som person.
Tror du hakar upp dig på fel saker. Sammanfattningen är alldeles utmärkt, om vad som hänt.
Jag känner inte Pimme personligen. Men har träffat honom och det har även andra i min närhet. Dock aldrig nykter eller drogfri. Det är dock några år sedan nu, så han kanske har mognat han också, vad vet jag?
Om nu Stormare och hans manager påstår att de hade ett möte med Hägglund i Mars, och han påstår att han talade för bandets räkning, vem tror du på då? Varför skulle en av världens mest hyllade skådespelare ljuga om det? För honom var det en kul grej.
Imperiet var i mina ögon ett grymt bra band. Jag skulle ha älskat att se den där filmen. Dessutom klippt och rekonstruerad av Jonas Åkerlund. Jag tycker Imperiet ska vara stolta att bli ihågkomna av dem. Och, trots att de inte ens sett slutresultatet är de inte ens intresserade? Vilka divafasoner. Hoppas de gråter när de skiter också, då videon lär finnas på Youtube gratis inom kort.